بایدن یک لایحه جدید امضاء کرد


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر،«جو بایدن» رییس جمهور آمریکا امروز شنبه لایحه افزایش سقف بدهی دولتی این کشور را امضاء کرد.

اسپوتنیک گزارش داد، کاخ سفید با انتشار بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد که «بایدن» افزایش سقف بدهی دولت آمریکا را امضاء کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، سطح کنونی بدهی های دولت آمریکا از سطح فعلی ۳۱.۴ تریلیون دلاری در ژانویه فراتر رفت.

وی پیشتر از تصویب لایحه افزایش سقف بدهی دولت آمریکا در مجلس نمایندگان این کشور استقبال کرده بود.

جو بایدن در این خصوص گفته بود: تصویب لایحه افزایش سقف بدهی و کاهش هزینه در مجلس نمایندگان آمریکا، گامی قاطع برای جلوگیری از وقوع نخستین «نکول بدهی» یعنی پایان منابع مالی دولت آمریکا برای پرداخت صورت حساب‌های خود است. از مجلس سنا می‌ خواهم هر چه سریع‌ تر لایحه افزایش سقف بدهی را تصویب کنند تا من نیز بتوانم آن را تصویب کنم و به قانون تبدیل شود.

گفتنی است که مجلس نمایندگان آمریکا چهارشنبه پیش توافقی را که بین «جو بایدن» رئیس‌جمهور و «کوین مک‌کارتی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای افزایش سقف بدهی این کشور قبل از ضرب‌ الاجل «نکول بدهی» در ۵ ژوئن به دست آمده بود، تصویب کرد.

اعضای مجلس نمایندگان آمریکا چهارشنبه با ۳۱۴ رأی موافق در مقابل ۱۱۷ رأی مخالف قانون موسوم به «قانون مسئولیت مالی» را تصویب کردند.

توافقی که بین بایدن و مک کارتی حاصل شد، شامل افزایش سقف بدهی ایالات متحده آمریکا به مدت دو سال در ازای اصلاحات مالی محدود، مانند بازپرداخت پول‌ های خرج نشده مقابله با ویروس کرونا و حذف بخشی از بودجه خدمات درآمد داخلی بوده است.

خرید زعفران

مشاغل قشم

فروشگاه دریل مگنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *