باشگاه استقلال: به دلیل محدودیت‌های بانکی یک جا نمی‌توانیم پول دیاباته را پرداخت کنیم


باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات شیخ دیاباته توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش وب‌سایت نود، باشگاه استقلال در مورد مطالبات مهاجم سنگالی‌اش توضیحاتی را در کانال رسمی خود منتشر کرد. در توضیحات باشگاه استقلال آمده است:

«این باشگاه با توجه به اولتیماتوم وکیل دیاباته تمام تلاش خود را انجام داد و روز گذشته نیز مبلغ 40 هزار دلار به حساب ایشان واریز شد.

باشگاه به‌طور مستقیم و از طریق مدیر روابط بین‌الملل با وکیل شیخ دیاباته در ارتباط است و به او توضیح داده شد از آنجایی که حجم مطالبات بالاست و به خاطر محدودیت‌هایی که در واریز وجه وجود دارد، حواله‌ها باید کمتر از 10 هزار دلار باشد و امکان پرداخت پول به صورت یک جا مقدور نیست و در صورت واریز بیشتر از این سقف به صورت یک جا امکان برگشت خوردن پول یا مسدود شدن حساب وجود دارد.

پس از توافق با وکیل دیاباته مابقی مطالبات مزبور از روز یکشنبه به صورت پارت‌های 10 هزار دلاری به حساب وی واریز می‌گردد و مشکلی بابت پرداخت پس از تاریخ 26 اردیبهشت وجود ندارد.

باشگاه استقلال ضمن تقدیر از دیاباته و وکیل وی جهت حسن نظر و همکاری اعلام می‌دارد با حمایت حامی مالی جدید این باشگاه مشکلی برای پرداخت دستمزد معوقه دیاباته حتی به صورت یک جا وجود ندارد و تنها محدودیت‌های بانکی مانع از این قضیه می‌باشد که آنهم با هماهنگی‌های لازم با شیخ و وکیلش مرتفع شد.

باشگاه استقلال با هوادارانش صادق است و اعلام می‌دارد با اینکه عده‌ای قصد داشتند با کارشکنی مانع از پرداخت مطالبات دیاباته و فراری دادن او از استقلال شوند، اما باشگاه همه تلاش خود را انجام داد تا این بازیکن به سرنوشت بعضی از ستاره‌های سابق دچار نشود».

4416


طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS) … با من تماس بگیرید 09124964046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *