انقلاب خاموش نیمکت اسپانیا/انریکه-مورنو؛ احترامی که دیگر نیست!

[ad_1]

لوئیس انریکه دل خوشی از دستیار پیشین خود ندارد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، تیم ملی اسپانیا سه شنبه شب با پیروزی 5-0 برابر رومانی به کار خود در مسابقات مقدماتی یورو 2020 پایان داد و با کسب 26 امتیاز، مقتدرانه راهی یورو شد.

با این حال بیش از نتیجه کسب شده در مادرید، این اتفاقات بعد از مسابقه بوده که مورد توجه رسانه های بین المللی قرار گرفته است. مدیر تیم ملی بعد از این مسابقه به روبرت مورنو، سرمربی کنونی لاروخا اطلاع داده که این آخرین حضور مورنو روی نیمکت اسپانیا بوده و او باید با بازیکنانش خداحافظی کند.

مورنو نیز که از این تصمیم شوکه شده، با چشمانی اشکبار در رختکن حضور یافته و از شاگردانش خداحافظی کرده است. این تصمیم آن قدر روی مورنو اثر گذاشت که او حتی حاضر نشد در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مسابقه نیز حضور یابد. 

مورنو از مارچ 2019 و به دنبال جدی شدن بیماری دختر لوئیس انریکه جای او را روی نیمکت گرفت و در ادامه در ماه ژوئن، رسما به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا منصوب شد. اتحادیه سلطنتی فوتبال اسپانیا تصمیم داشته تا مورنو همچنان به عنوان دستیار و بعد از بازگشت انریکه به کار خود ادامه دهد اما با این برخورد، نباید شانسی برای ادامه حضور مورنو در اسپانیا قائل باشیم.

در این بین مارکا هم از رازی پرده برداشته که نشان می‌دهد انریکه هم به این همکاری تمایلی ندارد. لوئیس انریکه بعد از استعفا از هدایت تیم ملی اسپانیا انتظار نداشته که مورنو به کار خود ادامه داده و جای انریکه را پر کند، به این ترتیب انریکه حس می‌کند دستیارش به او خیانت کرده است.

به نظر می‌رسد اتحادیه سلطنتی فوتبال اسپانیا (RFEF) امروز سه شنبه رسما بازگشت لوئیس انریکه به نیمکت تیم ملی اسپانیا را اعلام کند.

7712

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *