اعتراف مشترک حریفان استقلال؛ چه کرده استراما!

[ad_1]

در این هفته‌ها رقیبان استقلال هم از نمایش قدرت این تیم به وجد آمده‌اند.

به گزارش وبسایت نود، نمایش این روزهای استقلال، حتی حریفان این تیم را هم به وجد آورده است. تا جایی که امید نورافکن بعد از بازی دیروز اعتراف کرد این بهترین استقلالی است که تا به حال دیده: «به جرأت می‌توانم بگویم بعد از استقلالی که قلعه‌نویی ساخت این بهترین استقلالی است که دیده بودم. به آقای استراماچونی تبریک می‌گویم. او تیم قدرتمند و خوبی ساخته است.» بعد از او هم نوبت به امیر قلعه‌نویی رسید که به تمجید از استقلال بپردازد.


قلعه‌نویی هم در انتهای بازی قبول کرد که استقلال نمایش بهتری نسبت به تیمش داشت و گفت: «استقلال امروز از لحاظ آماری خیلی بهتر از ما بود و باید این موضوع را قبول کنیم. به آقای استراماچونی و بازیکنان خوبشان تبریک می‌گویم. من راجع به این بازی استقلال صحبت می‌کنم که از نظر آماری بهتر از ما بودند.»


پیش از این مربیان دیگری هم بعد از بازی با استقلال و تماشای نمایش قدرتِ این تیم، به تمجید تیمی پرداختند که استراماچونی ساخت. کلید واژه تعریف علیرضا منصوریان بعد از تقابل با استقلال، کیفیتِ این تیم بود. منصوریان در کنفرانس بعد از بازی جمله «کیفیت استقلال هم نشان داد روی آنها کار شده است» را برای این نمایش استقلال به کار برده بود. حتی دراگان اسکوچیچ هم در روزی که بعد از دریافت 5 گل از استقلال، از مشکلات تیمش گلایه زیادی داشت، در شروع صحبت‌هایش به استراماچونی و نمایش استقلال تبریک گفت.


14001

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *