اظهارات جنجالی ساپینتو بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ/نگذاشتند ما قهرمان شویم


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، ساپینتو در مورد اینکه گفتید که نگذاشتند ما قهرمان شویم، آیا حاضرید که قهرمانی را به پرسپولیس تبریک بگویید، تاکید کرد: من نمی توانم بگویم. به آنها احترام می گذارم و بازی شان را بردند. به پرسپولیس و سپاهان و همه تیم ها احترام می گذارم، اما این حق را دارم که نظرم را داشته باشم.نمی توانم به تیمی تبریک بگویم که شایسته قهرمانی نبود. اگر عدالت در مسابقات بود  ما قهرمان بودیم. فصل بعد اگر بمانم ما بهتر نباشیم و آنها بهتر باشند مشکلی برای من نیست. ولی این نظر من است و علیه  هیچ کسی نبود و فقط نظرم بود که ما مستحق قهرمانی بودیم.

سرمربی استقلال گفت: دوباره می گویم اجازه ندادند ما قهرمان شویم، ما مستحق قهرمانی بودیم. شاید یک روز این اجازه را به ما بدهند.

ریکاردو ساپینتو پس از برتری 7 بر یک استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: فکر می کنم در مورد بازی خیلی توضیح اضافی نداریم و در همه موقعیت ها برتر بودیم و یک نتیجه تاریخی رقم خورد در مقابل یک تیم خوب. دوباره می گویم اجازه ندادند ما قهرمان شویم، ما مستحق قهرمانی بودیم. شاید یک روز این اجازه را به ما بدهند، ولی ما به جنگیدن ادامه می دهیم. خیلی به تیمم افتخار می کنم، بازی خیلی جدی را انجام دادند. همینطور می خواهم از هوادارانی که امروز در ورزشگاه بودند. این باور نکردنی بود که هواداران تراکتور بیشتر از ما بودند. در آینده باشگاه باید بیشتر به این موضوع توجه کند، به خاطر اینکه ما وقتی در شهرهای دیگر می رویم به اندازه کافی به هواداران ما بلیت نمی دهند. ولی اتفاقی که امروز افتاد، نباید تکرار شود.

وی ادامه داد: انگار که تراکتور در خانه بازی می کرد. برخی از هواداران ما هم به ورزشگاه نیامدند و شاید لازم بود که آنها هم بعد از این فصل استراحت کنند و برای بازی حذفی بیایند. باید ورزشگاه مقابل نساجی پر شود. پس هیچ کس در خانه نماند که بخواهد بازی دیگری را ببیند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه کریمی گفته است گزینه اول و آخر ما ساپینتو است و از سوی دیگر اگر شما در جام حذفی قهرمان نشوید احتمال دارد فصل بعد در این نباشید، گفت: ددلاین برای حل این موضوع تا هفته بعد است، به خاطر اینکه ما خیلی در این مورد صحبت کردیم و واقعا بابت آن خسته هستم. اگر تا هفته بعد حل نشود دیگر نمی دانم در آینده چه اتفاقی می افتد. واقعا خسته ام از اینکه آنها می خواهند و ما می خواهیم و … وقتش است که این موضوع حل شود. ما باید برای فصل بعد آماده سازی کنیم و وقت نداریم. باید دو ماه قبل این کار انجام می شد، اما باید این هفته این موضوع حل شود.

ساپینتو در مورد اینکه گفتید که نگذاشتند ما قهرمان شویم، آیا حاضرید که قهرمانی را به پرسپولیس تبریک بگویید، تاکید کرد: من نمی توانم بگویم. به آنها احترام می گذارم و بازی شان را بردند. به پرسپولیس و سپاهان و همه تیم ها احترام می گذارم، اما این حق را دارم که نظرم را داشته باشم.نمی توانم به تیمی تبریک بگویم که شایسته قهرمانی نبود. اگر عدالت در مسابقات بود  ما قهرمان بودیم. فصل بعد اگر بمانم ما بهتر نباشیم و آنها بهتر باشند مشکلی برای من نیست. ولی این نظر من است و علیه  هیچ کسی نبود و فقط نظرم بود که ما مستحق قهرمانی بودیم.

وی در مورد بازیکنان جدید سعیدی فر و جلالی گفت: خیلی خوب بازی کردند. جلالی در این هفته بسیار خوب تمرین کرد و به او هم گفتم که یک ماه منتظر بودی که این کار را انجام دهی. چرا یک ماه منتظر بودی و ماه قبل این کار را نکردی. همیشه جدی بودی و بازیکن ملی، استعداد و کیفیت و شایستگی هم داری. اول هفته به او گفتم باید هر روز مثل یک بازیکن حرفه ای و ملی تمرین کنی. به او و سینا تبریک می گویم. خیلی عالی و با تمرکز بازی کردند. به تیمم افتخار می کنم. تیم من استحقاق این را داشت که قهرمان شود. آنها مقابل همه چیز بودند، قهرمانند، اما متاسفانه دوباره باید بگویم که اجازه ندادند ما قهرمان شویم. در نهایت ما تسلیم نمی شویم و بازی به بازی ایمان داریم که می توانیم بهتر از همه باشیم.

یکی از خبرنگاران گفت می خواهم سوالی بپرسم که شاید ناراحت شوید که ساپینتو در پاسخ گفت: بهتر است نپرسید (با خنده). یک نفر به من گفت که برخی سوالات را قبلا پاسخ داده ایم. 

وی در مورد اینکه گفته می شد به خاطر اختلاف با عارف غلامی در تمرین او را خط زدید، گفت: هیچ مشکلی با هیچ بازیکنی نداریم.

خرید زعفران

مشاغل قشم

فروشگاه دریل مگنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *