آخرین رقم پیشنهادی پرسپولیس به سعید صادقی


مدیران پرسپولیس معتقدند نباید به هیچ وجه نظم و انضباطی مالی و یکپارچکی در قرارداد بازیکنان این تیم به‌هم بخورد و به همین دلیل نیز سقف پیشنهاد مالی خود به سعید صادقی را ارائه دادند.

گفتنی است آخرین پیشنهاد مالی پرسپولیس به صادقی ۱۲ میلیارد است که مشابه رقم قرارداد ملی پوشانی، چون علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی می‌باشد. صادقی که پیشنهادات بالاتر از این رقم را هم در جیب دارد، ترجیح می‌دهد جایی بازی کند که دیده شود.

به همین دلیل سعید از بین پرسپولیس و استقلال سعی می‌کند تیم آینده خود را انتخاب کند. آخرین اخبار از صادقی این است که این بازیکن با پرسپولیس به توافق کلی رسیده و مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد. او همچنین طی روز‌های گذشته با یحیی گل محمدی هم به صورت تلفنی صحبت کرد و تقریبا سرمربی پرسپولیس صادقی را راضی کرد تا دوباره شاگردش شود.

چرا صادقی قراردادش را با پرسپولیس امضا نمی‌کند؟

آنطور که شنیدیم مشکل صادقی در امضای قرارداد با پرسپولیس به پیش پرداخت این بازیکن مربوط می‌شود. سعید با پیشنهاد مالی پرسپولیس کنار آمده و توافقات هم انجام شده است، ولی این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش خواهان پیش پرداخت ۵ میلیاردی شدند.

موضوعی که با مخالفت مدیران پرسپولیس مواجه شده و آن‌ها نمی‌خواهند این رقم را پرداخت کنند. باشگاه پرسپولیس در آخرین صحبتی که با مدیربرنامه‌های صادقی و خود این بازیکن داشتند، به آن‌ها اعلام کردند که فقط ۳ میلیارد تومان به عنوان پیش پرداخت به این بازیکن خواهند داد. کاری که با سایر بازیکنان جدید پرسپولیس مثل بیرانوند، پورعلی گنجی، اسماعیلی‌فر، رفیعی و گولسیانی انجام دادند. باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه نمی‌خواهد نظم مالی و توازن در تیمشان به هم بخورد و از همین رو تا این لحظه راضی به پرداخت ۵ میلیارد به صادقی نشدند. به نظر می‌رسد به زودی تکلیف پرسپولیسی شدن سعید مشخص خواهد شد و این بازیکن تیم فصل آینده خود را انتخاب خواهد کرد.

خرید زعفران

نیازمندی های جزیره قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *