۱۰ اتومبیل با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها در سال ۲۰۱۹


برترین‌ها: در طول سال‌های اخیر از فناوری‌های مختلفی در صنعت خودروسازی استفاده شده است. این بدان معناست که اگر فردی قصد خرید اتومبیلی جدید را داشته باشد؛ علاوه بر رنگ و قدرت پیشرانه، باید به تکنولوژی‌های پیشرفته اتومبیل مورد نظر خود توجه کند.

اتومبیل‌های پیشرفته لیست ما ساختار پیچیده‌ای نداشته و می‌توان با آن‌ها به هر نقطه‌ای از جهان سفر کرد. ولی تکنولوژی‌های به کار گرفته شده در اتومبیل‌های مذکور فراتر از بلوتوثی ساده برای برقراری ارتباط میان سیستم سرگرمی و تلفن همراه هوشمند شماست. در واقع تکنولوژی‌هایی در اتومبیل‌های لیست ما وجود دارد که حدود ۲۰ سال پیش حتی به آن‌ها فکر هم نمی‌کردیم؛ بنابراین با برترین‌ها همراه بوده و ۱۰ اتومبیل پیشرفته سال ۲۰۱۹ را بشناسید.

بی‌ام‌و سری ۷ (BMW ۷-Series)

۱۰ اتومبیل پیشرفته جهان در سال ۲۰۱۹

کمپانی بی‌ام‌و همیشه در استفاده از تکنولوژی‌های جدید در محصولات خود سنگ تمام گذاشته و سری ۷ بی‌ام‌و را باید سرآمد بهره‌گیری از فناوری‌های نوین دانست. در این محصول شاهد استفاده از سیستم کنترل حرکتی پیشرفته، دستیار راننده حرفه‌ای، سیستم پارک ویژه و… هستیم.

تعدد تکنولوژی‌های موجود در سری ۷ به حدی است که مالک آن باید زمان زیادی را صرف مطالعه دفترچه راهنمای سری ۷ بکند! در سری ۷ شما توان شخصی‌سازی سیستم کمک راننده اختصاصی بی‌ام‌و را داشته و توان کنترل تمام جزئیات خودکارِ حرکتی سری ۷ را دارید. همچنین شما می‌توانید از قابلیت پارک از راه دور، کروزکنترل هوشمند، رادار ترافیک، رادار حرکت بین خطوط، نظارت نقطه کور، نور بالا خودکار و… استفاده کنید.


کادیلاک سی‌تی ۶ (Cadillac CT۶)

۱۰ اتومبیل پیشرفته جهان در سال ۲۰۱۹

کادیلاک سدان سی‌تی ۶ را در سال ۲۰۱۶ به تولید رسانده و از آنجا که این محصول یک مدل جوان و جدید محسوب می‌شود؛ مطمئنا دارای امکانات و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای است. صندلی‌های سی‌تی ۶ داری گرم‌کن و سیستم تهویه اختصاصی هستند. علاوه بر این می‌توان از ماساژور دل‌پذیر صندلی‌های عقب و جلو سی‌تی ۶ لذت برد.

بهترین قابلیت سی‌تی ۶ را باید سیستم سوپرکروز دانست که با استفاده از نقشه‌برداری لیدر (سنجش از راه دور) و شبکه‌ای از دوربین‌ها و رادار‌های متصل فعالیت می‌کند. علاوه بر این‌ها سرنشین‌های فضای عقب سی‌تی ۶ توان استفاده از دو صفحه نمایش ۱۰ اینچی، پورت‌های USB و شبکه وایرلس ویژه کادیلاک را دارند.


شورلت بولت (Chevrolet Bolt)

۱۰ اتومبیل پیشرفته جهان در سال ۲۰۱۹

شورلت بولت اتومبیلی کوچک و کاملا برقی است. ویژگی‌ها فنی و تکنولوژی‌های پیشرفته بولت باعث می‌شوند که از راندن آن احساس شرم نکرده و به بسیاری از اتومبیل‌های بزرگ و گران قیمت طعنه بزنید!

بولت به صفحه نمایش ۸ اینچی، گرمکن خودکار فرمان، کلید ورود و خروج هوشمند، گرم‌کن صندلی‌های جلو و ۷ بلندگوی با کیفیتِ Bose مجهز شده است. در بولت از سیستم کنترل اتومبیل در خط حرکتی و اخطار انحراف اتومبیل استفاده شده و وجود آن‌ها رانندگی با بولت را آسان‌تر و کارآمدتر کرده است.


کرایسلر پاسیفیکا هیبرید (Chrysler Pacifica Hybrid)

۱۰ اتومبیل پیشرفته جهان در سال ۲۰۱۹

کرایسلر افتخار می‌کند که اولین مینی ون مدرن آمریکایی را به تولید رسانده است. پاسیفیکا اولین مینی ون هیبریدی جهان نیست؛ اما تکنولوژی‌های پیشرفته و متفاوتی نسبت به سایر هم رده‌های خود دارد. در پایسیفیکا هیبرید شاهد استفاده از دو صفحه نمایش لمسی برای سرنشینان فضای عقب هستیم. اندازه صفحه نمایش‌های مذکور ۱۰ اینچ بوده و از آخرین ورژن سیستم Uconnect Theater پشتیبانی می‌کنند. سیستم یاد شده توان اجرای فیلم‌های بلوری را داشته و کاربران آن می‌توانند از بازی‌های آنلاین استفاده کرده و سرگرم شوند.


هوندا آکورد (Honda Accord)

۱۰ اتومبیل پیشرفته جهان در سال ۲۰۱۹

ارزان‌ترین نسخه هوندا آکورد حدود ۲۳۸۰۰ دلار قیمت داشته و آن را باید یکی از ارزان‌ترین و پیشرفته‌ترین اتومبیل‌های موجود در لیست خود بدانیم. مدل ۲۰۱۹ هوندا آکورد از کروز کنترل تطبیقی، سیستم نگاه داشتن اتومبیل در خط حرکتی، سیستم جلوگیری از انحراف اتومبیل، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، ترمز خودکار و… استفاده می‌کند.

آکورد ۲۰۱۹ به هدآپ دیسپلی پیشرفته‌ای مجهز شده و راننده می‌تواند سرعت اتومبیل، جهت درست حرکت، تماس‌های تلفنی و… خود را برروی شیشه ببیند و به این ترتیب از حواس‌پرتی و خطای دید راننده جلوگیری خواهد شد. آکورد به صفحه نمایش ۸ اینچی مجهز شده و می‌توان از اپل‌کارپلی و یا اندروید اتو در آکورد بهره برد. همچنین صندلی‌های جلو آکورد به گرمکن و سردکن مجهز شده‌اند.


کیا اوپتیما (Kia Optima)

۱۰ اتومبیل پیشرفته جهان در سال ۲۰۱۹

پیشرفته بودن مصحولات کمپانی کیا را ستارگان بسکتبال NBA؛ یعنی لبران جیمز و بلیک گریفین تایید کرده‌اند! شما می‌دانید که ستارگان مذکور در هنگام رانندگی باید با مدیران برنامه، مسئولان باشگاه و… خود در ارتباط باشند و درست به همین دلیل کسانی مانند گریفین علاقه ویژه‌ای به کیا اوپتیما و K۹۰۰ داشته و با استفاده از سیستم هوشمند و یکپارچه ارتباطی کیا با اشخاص مختلف ارتباط برقرار می‌کند.

کیا این امکان را به شما می‌دهد که قبل از ورود به اتومبیل خود آن را روشن کرده و پیشرانه را گرم کنید! حتی می‌توانید سیستم تهویه را از راه دور روشن و خاموش کرده و هنگام ورود به اتومبیل از هوایی مطبوع و دل‌پذیر استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار اختصاص کیا، اتومبیل خود را با استفاده از تلفن هوشمند خود قفل کنید.


لینکلن کانتیننتال (Lincoln Continental)

۱۰ اتومبیل پیشرفته جهان در سال ۲۰۱۹

کانتینتال از مجموعه ۵ تکنولوژی خاص و کمک راننده کمپانی لینکلن با نام سیستم ایمنی کوپایلوت ۳۶۰ استفاده می‌کند. سیستم مذکور شامل نظارت بر نقاط کور، نگاه داشتن اتومبیل در خط حرکتی، پیشگیری از برخورد، هشدار برخورد از جلو، تشخیص عابرپیاده و چراغ‌های جلو با نوربالای خودکار است.

نور خودکار کانتیننتال به شما در هنگام رانندگی در مه، برف و باران کمک خواهد کرد. هنگام نزدیک شدن به کانتیننتال چراغ‌های آن روشن شده و درب‌ها به شکل خودکار برای ورود شما باز می‌شوند. علاوه‌براین لوگوی لینکلن به روی زمین نقش بسته و کانتیننتال از شما استقبال می‌کند!


رم ۱۵۰۰ (Ram ۱۵۰۰)

۱۰ اتومبیل پیشرفته جهان در سال ۲۰۱۹

پیکاپ‌های رم ظاهر خشن خود را حفظ کرده‌اند. اما اکنون اتومبیل‌های رم و محیط داخلی آن‌ها دستخوش تغییراتی شده و پیکاپ‌های قدرتمند کمپانی رم مدرن‌تر شده‌اند. فضای داخلی رم ۱۵۰۰ کاملا برای راننده و سرنشینان آن مناسب بوده و می‌توان لذت یک رانندگی فوق‌العاده را با رم ۱۵۰۰ تجربه کرد.

کابین اتومبیل مذکور بسیار لوکس بوده و از فناوری‌های مختلفی برای رفاه و آسایش سرنشینان آن استفاده شده است. رم ۱۵۰۰ از صفحه نمایش ۱۲ اینچی، سیستم صوتی مجهز به ۱۹ بلندگو هارمن کاردن، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل هوشمند و… برخوردار است.


تسلا مدل ایکس (Tesla Model X)

۱۰ اتومبیل پیشرفته جهان در سال ۲۰۱۹

به جرات می‌توان گفت که کمپانی تسلا بهترین خودروساز جهان در زمینه تولید و توسعه اتومبیل‌های برقی بوده و هر ساله شاهد افزایش میزان استقبال از محصولات مختلف تسلا هستیم. تسلا محصولات زیادی ندارد؛ اما از فناوری‌های جدیدی در مدل‌های متفاوت خود استفاده کرده و گل سر سبد آن‌ها را باید مدل ایکس دانست. شتاب صفر تا ۱۰۰ مدل ایکس ۲.۷ ثانیه بوده و یکی از اتومبیل‌های برقی سریع جهان است.

تسلا صفحه نمایشی ۱۷ اینچی و لمسی را برروی داشبورد مدل ایکس قرار داده و ما شاهد به کارگیری طیف وسیعی از تکنولوژی‌های پیشرفته ایمنی و سرگرمی در مدل ایکس هستیم.


تویوتا کمری هیبرید (Toyota Camry Hybrid)

۱۰ اتومبیل پیشرفته جهان در سال ۲۰۱۹

تویوتا کمری هیبرید از فناوری ایمنی تویوتا موسوم به “حس ایمنی تویوتا” (TSS: Toyota Safety Sense) استفاده می‌کند. سیستم مذکور شامل تشخیص عابر پیاده در شب و روز، ترمز‌های خودکار، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، کروز کنترل هوشمند و… است.

همچنین کمری هیبرید به کلید هوشمند، بلندگو‌های JBL، ۱۰ کیسه هوا، گرم‌کن صندلی‌های جلو و… مجهز شده است. تویوتا در ساخت اتومبیل‌های ایمن و پیشرفته مهارت بالایی داشته و می‌توان یک رانندگی راحت و بدون دردسر را با محصولات تویوتا تجربه کرد.

منبع: hotcars

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *