یوونتوس 2-2 ساسولو؛ صدر بالاخره آبی و مشکی می‌شود؟

[ad_1]

یوونتوس با تساوی برابر ساسولو فرصت صدرنشینی را در اختیار اینترمیلان قرار داد.

به گزارش وبسایت نود، در نخستین مسابقه روز یکشنبه هفته چهاردهم سری آ یوونتوس از ساعت 15 (به وقت تهران) در ورزشگاه آلیانز تورین میزبان ساسولو بود و در پایان با تساوی 2-2 مقابل مهمان خود متوقف شد. 


یوونتوس که در هر 7 مسابقه آخر خود برابر ساسولو به پیروزی رسیده و در این مسابقات 21 گل به ثمر رسانده بود، با ترکیب ابتدایی زیر وارد میدان شد:


بوفون؛ کوادرادو، بونوچی، ده‌لیخت، ساندرو؛ بنتانکور، پیانیچ، جان؛ برناردسکی؛ هیگواین، رونالدو


یوونتوس در دقیقه 20 به گل نخست رسید. پاس کاری بازیکنان یوونتوس توپ را در سمت راست به خوان کوادارادو رسید و او نیز توپ را به بنتانکور سپرد. پاس بنتانکور پشت محوطه به لئوناردو بونوچی رسید تا کاپیتان پیش تاخته بانوی پیر با شوت پای راست، توپ را به گوشه سمت چپ دروازه فرستاده و دور از دستان توراتی آن را وارد دروازه کند.


گل یوونتوس تنها 3 دقیقه دوام آورد. جرمی بوگا در گوشه محوطه جریمه حرکت یک و دوی زیبایی با فرانچسکو کاپوتو شکل داد و در نهایت بازیکن ساحل عاجی با یک چیپ نرم، بوفون را که از دروازه خارج شده بود، مغلوب ساخت. نیمه نخست این مسابقه با تساوی 1-1 به پایان رسید.


ساسولو تنها دو دقیقه بعد از آغاز نیمه دوم مسابقه گل دوم را هم به ثمر رساند. پاس ضعیف رو به عقب کوادرادو، ده‌لیخت را برای دفع توپ به دردسر انداخت و ضربه او به کاپوتو رسید. سازنده گل اول ساسولو این بار با ضربه پای راست شانس خود را امتحان کرد که شوت او با واکنش ضعیف و دور از انتظار بوفون، در کمال ناباوری وارد دروازه یوونتوس شد. 


این برای سومین دیدار متوالی بود که کاپوتو موفق به گلزنی برای ساسولو می‌شد و به این ترتیب با رکورد فصل گذشته خود در همین مقطع (امپولی) برابری کرد. 


یوونتوس در دقیقه 67 به یک ضربه پنالتی رسید. رومانیا با تکل بی‌ملاحظه ای دیبالا را (که بعد از ورود خود به زمین در دقیقه 53 جریان بازی را دگرگون کرده بود) نقش بر زمین کرد تا فدریکو لاپنا نقطه پنالتی را نشان دهد. کریس رونالدو پشت توپ قرار گرفت و با شلیک آن به سمت راست، ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند.


یوونتوس در ادامه مسابقه موقعیت هایی برای گلزنی داشت و در نهایت آخرین موقعیت یووه در چهارمین دقیقه از وقت های اضافه با ضربه سر رونالدو به هدر رفت تا در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد. 


با این تساوی، یوونتوس بعد از کسب 6 پیروزی متوالی در تمامی رقابت ها متوقف شد تا 36 امتیازی شده و موقتا صدرنشین بماند. اینتر 34 امتیازی از ساعت 17:30 میزبان اسپال خواهد بود و فرصت آن را دارد تا با پیروزی، بالاخره به صدر جدول برسد. ساسلولو نیز با این تساوی 14 امتیازی شد و با جهشی مناسب، خود را از رده پانزدهم به رده دوازدهم جدول رساند.


7712

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *