گزارش تمرین استقلال/ استراماچونی تمرین را به دستیارانش سپرد


تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که آندره‌‌آ استراماچونی، سرمربی آبی‌پوشان با لباس شخصی در تمرین حضور یافت.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار مقابل پیکان از ساعت 12:30 در مجموعه انقلاب و پشت درهای بسته برگزار شد.

* در حالی که مسئولان استقلال از جمله اسماعیل خلیل‌زاده بحث قهر استراماچونی را رد کرده بودند، اما این مربی به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش با لباس شخصی در تمرین حضور یافت و تمرین را به دستیارانش سپرد.

* میلاد زکی‌پور که به دلیل مصدومیت چند هفته‌ای دور از میادین بود، به صورت اختصاصی با مارکو کاسر بدنساز استقلال تمرین کرد.

* پیش از شروع تمرین، بازیکنان استقلال برای مارکو مربی بدنساز تیم جشن تولد گرفتند. همچنین پس از پایان تمرین نیز کیکی برای این مربی تهیه شد تا در رختکن جداگانه برای مربی تیم‌شان جشن بگیرند.

* بازیکنانی که مقابل شهر خودرو به میدان رفته بودند، ریکاوری کرده و سایر بازیکنان زیر نظر عمر دانسی به تمرینات گروهی مشغول شدند. فوتبال درون تیمی یکی از بخش‌های تمرین بازیکنان ذخیره بود.

* جواد زرینچه، سرپرست تیم استقلال به دلیل انجام کارهای اداری برای سفر به مالزی در تمرین حضور نداشت. سرپرست آبی‌پوشان قرار است فردا راهی مالزی شده تا در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

 دیدار پیکان – استقلال در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 دوشنبه و به قضاوت موعود بنیادی‌فر در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.

2051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *