کالدرون: رسانه ها فکر می کنند ترکیب پرسپولیس باید ثابت باشد/ کمیته انضباطی در مورد عالیشاه و نعمتی تصمیم می‌گیرد


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ما شایسته این 3 امتیاز بودیم، می دانستیم که 9 سال است در اینجا برنده نشدیم اما امروز تیم من عالی بود.

به گزارش وب‌سایت نود، گابریل کالدرون در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن درباره این بازی اظهار داشت: قبل از هر چیز به بازیکنانم تبریک می گویم. به هواداران هم تبریک می گویم که حمایت کردند. ما شایسته این 3 امتیاز بودیم. می دانستیم که 9 سال است در اینجا برنده نشدیم اما امروز تیم من عالی بود. از بازیکنانم ممنون هستم.

*  می‌توانستیم برنده این بازی باشیم

وی در خصوص اینکه فکر می‌کرد پرسپولیس سه گل به ذوب‌آهن بزند، عنوان کرد: ما در بازی آخر موقعیت‌های زیادی داشتیم اما به گل نمی‌رسیدیم. در هفته‌ای که گذشت روی شوت و سانتر کار کرده بودیم و می‌دانستیم که بازیکنان توانمندی داریم و با این روش می‌توانیم برنده شویم. من درباره کیفیت تیم خودم حرف می‌زنم و معتقدم که می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.

* ذوب آهن به دردسر افتاد

سرمربی پرسپولیس افزود: ذوب‌آهن در سه بازی اخیر خود دو برد و یک مساوی داشت اما کیفیت و کار بازیکنان من باعث شده بود تا آنها به دردسر بیفتند و این به خاطر شایستگی تیم ما بود.

* از رسن راضی هستم

کالدرون در مورد استفاده از بشار رسن تصریح کرد: او در اختیار تیم ملی عراق بود و وقتی برگشت نتوانست خوب تمرین کند و به همین خاطر در بازی قبل از او استفاده نکردیم اما برای این بازی شرایط خوبی داشت و به او اطمینان داشتم، امروز نشان داد که بازیکن خوبی است و از او راضی هستم.

* واکنش به درگیری عالیشاه و نعمتی 

وی در خصوص درگیری امید عالیشاه و سیامک نعمتی پیش از این مسابقه، خاطر نشان کرد: این اتفاقات همیشه در فوتبال افتاده و در آینده هم ممکن است رخ بدهد. من هم خودم فرزند دارم و ممکن است آنها هم با هم درگیر شوند. این اتفاق برای روز قبل از بازی بود. تصمیم درستی گرفتم و اجازه دادم آنها استراحت کنند. کمیته انضباطی باشگاه در این مورد تصمیم لازم را خواهد گرفت.

* رسانه ها فکر می کنند تیم همیشه باید ثابت باشد اما برای من این طور نیست

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد شجاع خلیل‌زاده و سیدجلال حسینی راضی است، گفت: من از هر سه دفاع وسط خودمان راضی هستم. مشکل دفاع نداریم. همیشه اینطور هستم که هر کسی در تیم من ممکن است بازی کند. ممکن است برای رسانه‌ها اینطور باشد که فکر کنند یک تیم همیشه باید ثابت باشد اما برای من اینطور نیست.

*در دقایق آخر بازی تصمیم گرفتم هر سه مدافع بازی کنند

کالدرون افزود: هر سه دفاع وسط من بین‌المللی و بزرگ هستند. شخصیت خوبی دارند و بازیکنان خوبی هستند. این شانس برای ما وجود دارد که هر سه نفر آنها را در اختیار داریم. در یک بازی دو نفر آنها بازی می‌کنند و یک نفر باید بیرون بنشیند اما امروز در دقایق آخر بازی تصمیم گرفتم هر سه نفر آنها بازی کنند. 

* به من گفتند بیرانوند نرود جایزه را از دست می‌دهد

وی در مورد نیمکت‌نشینی علیرضا بیرانوند عنوان کرد: این تصمیم من بود. وقتی علی می‌خواست برود و جایزه را بگیرد پرسیدم لازم است که برود، گفتند اگر نرود ممکن است جایزه را از دست بدهد. به نظر من این حقیقت نداشت چون بازیکن قطری نرفت اما جایزه را گرفت. به هر حال نمی‌خواستم علی جایزه را از دست بدهد. از او پرسیدم کی برمی‌گردد و به من گفت که دوشنبه؛ اما سه‌شنبه برگشت و با یک جلسه تمرین نمی‌توانست در ترکیب قرار بگیرد.

* علی بهترین است اما من هم اصول خودم را دارم 

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: علی بهترین دروازه‌بان آسیا است. من رابطه نزدیکی با او دارم و همیشه از من حمایت کرده است اما اصول خودم را برای هدایت تیم دارم که برای همه یکسان است. او بهترین است، ضمن اینکه باید به رادوشوویچ به خاطر بازی خوبش تبریک بگویم و این اتفاقی نبود. او در کنار بهترین دروازه‌بان آسیا تمرین می‌کند و با اینکه شانس زیادی برای بازی کردن ندارد اما طوری تمرین می‌کند که انگار در بازی بعدی فیکس خواهد بود.

* رفتار بیرانوند روی نیمکت فوق ‌العاده بود

کالدرون در ادامه اظهار داشت:‌ باید بگویم علی هم با اینکه روی نیمکت بود رفتار فوق‌العاده‌ای داشت. او به هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان هم‌بازی فوق‌العاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *