پیش بازی ذوب‌آهن – پرسپولیس: فرصت لغزش نیست

[ad_1]

در آخرین بازی هفته سیزدهم دو تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس به دیدار هم می‌روند.

ذوب‌آهن- پرسپولیس:
پنجشنبه 14 آذر 1398 
ورزشگاه فولادشهر- ساعت 17:30
به گزارش وب سایت نود، علیرضا منصوریان سرمربی ذوب‌آهن مثل همیشه فصل را بد آغاز کرد و تا هفته نهم بردی نداشت این عملکرد ضعیف باعث شد تا هیات مدیره ذوب‌آهن به این مربی اخطار دهد. پس از آن ذوب‌آهن در 2 بازی اخیر 4 امتیاز گرفته و گلی دریافت نکرده است.
مشابه این سناریو برای گابریل کالدرون اتفاق افتاد، پرسپولیس قهرمان 3 فصل اخیر لیگ، پس از آغاز نه چندان بد در این فصل در هفته‌های اخیر دچار لغزش شد به نحوی که تا حدی از صدر جدول فاصله گرفت. گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی سرخپوشان پس از شکست مقابل نفت مسجدسلیمان از سوی مدیران این باشگاه اولتیماتوم جدی دریافت کرد و این مربی حداقل تا پایان نیم فصل مجالی برای از دست دادن امتیاز ندارد. پیروزی در این بازی می‌تواند سرنوشت متفاوتی را برای کالدرون رقم زند. با توجه به تقابل مدعیان قهرمانی در این هفته و هفته بعد و با در نظر گرفتن یک بازی عقب افتاده پرسپولیس، 3 امتیاز این بازی میتواند مجدداً به صدر جدول نزدیک شود.


پرسپولیس سابقه خوبی در ورزشگاه فولادشهر ندارد و آخرین بار در لیگ دهم در این ورزشگاه ذوب‌آهن را شکست داده و کلاً 2 بار در تاریخ لیگ برتر ذوب‌آهن را در ورزشگاه خانگی‌اش مغلوب کرده است. دو تیم مقابل هم آمار خاصی دارند. پرسپولیس 51 گل به ذوب‌آهن زده که این بهترین آمار سرخپوشان مقابل تیم‌های لیگ برتری است. نماینده اصفهان هم متقابلاً چنین آماری دارد و با زدن 44 گل بیش از هر تیم دیگری به پرسپولیس گل زده است.
از دیگر جذابیت‌های این بازی جدال علیرضا منصوریان با پرسپولیس است. منصوریان برابر پرسپولیس 3 بار به پیروزی رسیده 2 بار شکست خورده و 4 مسابقه هم به تساوی انجامیده است. بازیکنان پرسپولیس به هیچ وجه با منصوریان غریبه نیستند و علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، مهدی شیری، حسین کنعانی زادگان و وحید امیری قبلاً سابقه کار کردن با این مربی را دارند.

نتیجه 5 بازی آخر لیگ:
ذوب آهن اصفهان: مساوی، برد، باخت، برد، باخت
پرسپولیس: باخت، برد، مساوی، برد، برد

بازی هفته گذشته:
ذوب آهن اصفهان: نفت مسجدسلیمان 0- 0 ذوب آهن

پرسپولیس: پرسپولیس 0-1 نفت مسجدسلیمان

بهترین گلزن:

ذوب آهن:  امیرارسلان مطهری با 4 گل

پرسپولیس: علی علیپور و مهدی ترابی با 3 گل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *