پیش بازی دیدارهای پنجشنبه لیگ: خط تیره‌ها به هم رسیدند


هفته سیزدم لیگ با برگزاری 6 بازی در روز پنجشنبه به پایان می‌رسد.

استقلال- شهرخودرو
به گزارش وب سایت نود، در یکی از حساس‌ترین بازیهای فصل دو تیم استقلال و شهرخودرو با یکدیگر دیدار خواهند داشت. شهرخودرو با 23 امتیاز و هم امتیاز با سپاهان در رده دوم است و استقلال با یک بازی بیشتر یک امتیاز کمتر از این تیم دارد. سپاهان در این هفته خارج از خانه بازی دارد و تیم پیروز این بازی شانس صدرنشینی خواهد داشت.
مطلب مرتبط: پیش بازی استقلال- شهرخودرو: سودای صدرنشینی در دوئل رحمتی با استقلال
تراکتور- شاهین بوشهر
پنجشنبه 14 آذر 1398 
ورزشگاه یادگار امام – ساعت 15:30
تیم داوری: داور: سیدرضا مهدوی/ کمک‌ها: امیررضا آشور ماهانی – هیوا بهمنی/ کمک داوران اضافی: سعاد وفاپیشه – کیوان علی محمدی/ داور چهارم: رامین بابایی / ناظر: حسین نجاتی
تراکتور در شرایطی در هفته سیزدهم به دیدار شاهین بوشهر می‌رود که نخستین بازی این تیم در لیگ بعد از بازیهای ملی است و 2 مسابقه اخیر تراکتور به تعویق افتاده است. تراکتور با 3 شکست پیاپی به تعطیلات رفت و حال به دنبال پیروزی مقابل تیم آخر جدول و بازگشت به کورس قهرمانی است. شاهین بوشهر 2 هفته است که با میشو سرمربی کروات همکاری می‌کند که در این مدت متحمل شکست نشده است. شاهین بوشهر ضعیف‌ترین عملکرد را در تاریخ لیگ برتر تا پایان هفته دوازدهم داشته است. این تیم هیچ وقت موفق به پیروزی مقابل تراکتور در لیگ برتر نشده است.


گل گهر سیرجان – نفت مسجدسلیمان
پنجشنبه 14 آذر 1398 
ورزشگاه امام علی – ساعت 16:00
بدون تردید بی‌شکست ماندن نفت مسجدسلیمان تا پایان هفته دوازدهم یکی از شگفتی‌های این فصل از مسابقات است. در تاریخ لیگ برتر تنها 5 تیم تا این مقطع از فصل بدون باخت مانده است. حریف نفت مسجدسلیمان، گل گهر سیرجان است که در این فصل موفق به پیروزی نشده است. نفت مسجدسلیمان در 6 بازی گذشته گلی دریافت نکرده است و گل گهر هم در 5 هفته قبلی تنها یک گل زده است. این دیدار جدال مهدی تارتار و مجید جلالی است. تارتار با 5 بار شکست دادن جلالی هیچ مربی‌ای را به این اندازه مغلوب نکرده است.
تیم داوری: داور: موعود بنیادی‌فر/ کمک‌ها: علی میرزابیگی – قهرمان نجفی/ کمک داوران اضافی: احمد محمدی – میثم حیدری/ داور چهارم: بهمن عبداللهی/ ناظر: ایرج نظری
نساجی مازندران- سپاهان اصفهان
پنجشنبه 14 آذر 1398 
ورزشگاه شهید وطنی – ساعت 16:00
تیم داوری: داور: محمدرضا اکبریان/ کمک‌ها: آرمان اسعدی – ایوب غلامزاده/ کمک داوران اضافی: یاسر همرنگ – سعید رحیمی مقدم/ داور چهارم: محمدرضا مدیرروستا / ناظر: حیدر شکور
سپاهان در آخرین دقایق برابر استقلال از شکست گریخت تا تعداد بازی بدون باخت این تیم به عدد 16 برسد.این تیم مهمان نساجی است که در 7 بازی قبلی بردی نداشته است. سپاهان صدرنشین لیگ است و فاصله کمی با شهرخودرو و استقلال دارد و برای حفظ صدرنشینی به دنبال پیروزی در این دیدار است. قلعه‌نویی در 6 مصاف قبلی مقابل مهاجری بازنده نبوده است.
جورج ولسیانی که فصل گذشته درخشش زیادی در نساجی داشت در این بازی به دیدار تیم سابق خود خواهد رفت. در ترکیب نساجی هم چندین بازیکن قبلاً شاگرد قلعه نوی بوده‌اند که از آن جمله باید به حسن جعفری، رضا دهقانی، محمد قاضی، محمد مهدی نظری و میلاد سرلک اشاره کرد. 


صنعت نفت آبادان – پیکان
پنجشنبه 14 آذر 1398 
ورزشگاه تختی آبادان – ساعت 16:15
صنعت نفت شروع فوق‌العاده‌ای دراین فصل داشت ولی مقابل استقلال متحمل شکست عجیب 5 بر صفر شد و پس از آن در جام حذفی هم مقابل پرسپولیس شکست خورد تا شرایط این تیم از حالت نرمال خارج شود ولی هفته گذشته طلایی‌پوشان در مشهد شهرخودرو از مدعیان این فصل را شکست داد تا مجدداً نگاه‌ها به سمت این تیم معطوف شود. صنعت نفت در 7 بازی اخیر خانگی خود شکست نخورده و پیکان حریف این تیم در 7 بازی قبلی خارج از خانه بردی نداشته است. اسکوچیچ در لیگ برتر 3 بار مقابل فرکی شکست خورده و از هیچ مربی‌ای بیش از سرمربی فعلی پیکان شکست نخورده است.


ذوب‌آهن – پرسپولیس
در آخرین بازی هفته، ذوب آهن و پرسپولیس در شرایطی که مربیان دو تیم روی لبه تیغ قرار دارند به دیدار هم می‌روند.
مطلب مرتبط: پیش بازی ذوب‌آهن – پرسپولیس: فرصت لغزش نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *