پوگبا-رئال؛ قبل از یورو نهایی می‌شود؟


شاید منچستریونایتد مجبور شود پوگبا را قبل از یورو 2020 بفروشد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از 90min، منچستریونایتد ممکن است مجبور شود پل پوگبا هافبک 26 ساله و فرانسوی خود را قبل از آغاز یورو 2020 در تابستان آینده به رئال مادرید بفروشد. 

انتقال احتمالی پوگبا به سانتیاگو برنابئو یکی از مهم ترین تیترهای رسانه ای در تابستان بود. زیدان خود را یکی از بزرگ ترین طرفداران این هافبک فرانسوی معرفی کرد و پوگبا نیز از خروج قریب الوقوع خود از اولدترافورد خبر داد. با این حال منچستریونایتد به تمامی این شایعات پایان داد و پوگبا را برای حداقل یک فصل دیگر حفظ کرد. 

یونایتد هنوز هم قصدی برای فروش پوگبا ندارد اما اکنون نشریه فرانسوی اکیپ ادعا کرده شاید شیاطین سرخ “مجبور” شوند او را به فروش برسانند، چرا که قرارداد پوگبا با یونایتد وارد سال پایانی خود خواهد شد. 

قرارداد پوگبا با منچستر در تابستان 2021 به پایان می‌رسد و همین می‌تواند مهم ترین دلیل یونایتد برای فروش ستاره اش باشد، پیش از آن که پس از پایان قرارداد او را به شکل رایگان از دست دهد. البته احتمالا اکیپ یک نکته را فراموش کرده و آن، بندی در قرارداد پوگبا است که به یونایتد اجازه می‌دهد آن را به شکل اتوماتیک برای یک سال دیگر تمدید کند. 

این اتفاق در سال 2018 برای داوید ده‌خیا هم رخ داد و منچستر در نوامبر 2018 به شکل خودکار این بند قرارداد دروازه بان اسپانیایی را فعال کرد تا خطر خروج او به سمت رئال از بین برود. البته ده‌خیا چند ماه بعد و در سپتامبر قرارداد 4 ساله جدیدی با یونایتد به امضا رساند تا این باشگاه نشان دهد بعد از تمدید خودکار، از زمانی که در اختیار داشته برای متقاعد کردن ده‌خیا (به بستن قرارداد طولانی مدت) استفاده کرده است.

فعال شدن این بند در قرارداد پوگبا، خیال یونایتد را تا سال 2022 راحت خواهد کرد، اتفاقی که شاید خیال یونایتد را برای این مدت راحت کند اما نمی‌تواند مثل قضیه ده‌خیا، او را برای ماندن بیشتر در اولدترافورد و نرفتن به برنابئو ترغیب کند.

دلیل اکیپ برای وقوع انتقال پیش از یورو 2020، ترس یونایتد از افت ارزش پوگبا ناشی از مصدومیت و یا نمایش های ضعیف احتمالی در این تورنمنت تابستانی است. اگر آن بخش از گزارش اکیپ درباره قرارداد پوگبا اشتباه باشد، حداقل یکی از بخش های آن با اطمینان درست است؛ این که پوگبا “مصمم” به ترک یونایتد و حضور در رئال مادرید است.

7712

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *