پایان تغییرات عجیب کالدرون در اصفهان؛ یازده متخصص!


صنعت نفت آبادان در هفته سوم آخرین دیداری بود که در آن همه بازیکنان پرسپولیس در پست خودشان و بدون تغییر خاصی به میدان رفتند.

به گزارش وب‌سایت نود، دیشب در اصفهان و مقابل ذوب آهن، هر 11 بازیکن پرسپولیس در پست تخصصی خودشان به میدان رفتند. اتفاقی که از هفته سوم در این تیم بی سابقه بود و بازگشت به پست‌های تخصصی، نتیجه خوبی برای‌شان به یادگار گذاشت. ترابی، امیری، رسن، علیپور و نوراللهی، همگی در پستی که در آن کیفیت بیشتری دارند قرار گرفتند و نمایشی قابل قبول داشتند. همه آن‌ها هم با ثبت گل یا پاس گل، در نتیجه تاثیرگذار بودند.

بعد جدایی برانکو، تیم کاملی برای فصل بعد و مربی بعد به میراث گذاشته شده بود. در چنین شرایطی پیش‌بینی می‌شد که سرمربی جدید در ترکیب تیم قهرمان کمترین تغییر را به وجود بیاورد و به ترکیب برنده‌اش دست نزند. این اتفاق در چند هفته ابتدایی لیگ افتاد اما بعد از مدت زمان کوتاهی کالدرون رویه جدیدی را در پیش گرفت. او تصمیم گرفت تا با چند نوآوری ردپایش را در تیم به جا گذاشته و تیم خودش را بسازد. تقریبا در همه بازی‌ها، یک نفر در پست غیر تخصصی به میدان می‌رفت. وینگرها هافبک تهاجمی یا مدافع کنار می‌شدند، مدافع وسط به جای مدافع راست قرار می‌گرفت و مدافع راست به عنوان مدافع وسط به میدان می‌رفت و مدافع چپ تیم، جای وینگر را در ترکیب می‌گرفت.

بازی با نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان محمد نادری در پست وینگر چپ قرار گرفت و وحید امیری هافبک تهاجمی بود. مقابل ماشین سازی انصاری در دفاع وسط به میدان رفت و شجاع خلیل‌زاده به دفاع راست منتقل شد. در بوشهر باز هم انصاری دفاع وسط و امیری هافبک تهاجمی بودند. بازی با پیکان فقط انصاری به عنوان دفاع وسط به میدان رفت. در تقابل حساس با شهر خودرو، نعمتی به دفاع راست رفت و انصاری باز هم گزینه کالدرون برای دفاع میانی بود. شکست تلخ مقابل سپاهان هم با حضور سیامک نعمتی در پست دفاع راست رقم خورد. دربی تهران که با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید، ترابی به جای وینگر در نقش هافبک تهاجمی بازی می‌کرد.

صنعت نفت آبادان در هفته سوم آخرین دیداری بود که در آن همه بازیکنان پرسپولیس در پست خودشان و بدون تغییر خاصی به میدان رفتند. حالا بعد از 8 بازی، کالدرون تصمیم گرفت تا مقابل ذوب‌آهن ترکیب پرسپولیس را به همانی که بود بازگرداند. تصمیمی که با موفقیت همراه بود و سرخپوشان یکی از بهترین بازی‌های این فصل را مقابل شاگردان منصوریان به نمایش گذاشتند. شاید پس از این پیروزی، کالدرون هم به این نتیجه برسد بازیکنان در پست تخصصی‌شان، تاثیر بیشتری در موفقیت تیم دارند.

30388

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *