مهاجمان استقلال و پرسپولیس در تعقیب آقای گل؛ حمله دوم به صدر!


استقلال و پرسپولیس بعد از رقابت برای صدرنشینی در لیگ، مهاجمان‌شان هم برای حضور در صدرجدول گلزنان رقابت می‌کنند.

به گزارش وبسایت نود، رقابت آقای گلی هم مانند کورس قهرمانی خیلی زود داغ شده است. در این چند هفته با گرم شدن موتور استقلال، دو مهاجم این تیم به یک قدمی صدرجدول گلزنان رسیدند. شیخ دیاباته گلزنی‌هایش را از بازی با تراکتور و آن هت‌تریک به یادماندنی استارت زد. دیاباته در بازی با نفت آبادان، سپاهان و شهرخودرو هم گل زد تا در 5 هفته، 6 گل بزند و مدعی جدی آقای گلی نام بگیرد.

دیگر مهاجم استقلال یعنی مهدی قائدی نیز شرایط مشابهی را تجربه می‌کند. قائدی مثل شیخ 6 گل زده تا همراه این بازیکن نزدیک به نیمی از گل‌های استقلال را زده‌ باشند. البته از این حیث رکورد در اختیار عیسی آل‌کثیر است. بازیکنی که به تنهایی بیش از نیمی از گل‌های تیم پنجم جدول را زده و نقش پررنگی در بالانشینی نفت و اسکوچیچ داشت. 

البته صدرنشینی دیاباته چند ساعتی بیشتر دوام نداشت و در همان روزی که این بازیکن به شهرخودرو گل زد، شهریار مغانلو هم دروازه نفت آبادان را باز کرد تا با یک گل بیشتر از دیاباته، قائدی و آل‌کثیر در صدرجدول بماند. علاوه بر این سه بازیکن، چند بازیکن دیگر هم در تعقیب آقای گل هستند. هدر رفتن پنالتی‌های پرسپولیس این شانس را به مهدی ترابی داد که با پنالتی‌زن اول شدن در این تیم، شانس آقای گلی‌اش را امتحان کند. ترابی تا این مقطع از لیگ 5 گل زده؛ مانند محمد نوری و احمد زنده‌روح پنالتی‌زن‌های پارس و ماشین‌سازی. علی علیپور نیز در این هفته یک گل زد تا با 4 گل، آماده بازگشت به کورس مدعیان آقای گلی شود. بازیکنی که دو فصل قبل آقای گل لیگ شده بود و فصل قبل هم بهترین گلزن ایرانی لیگ بود.

14001

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *