مهاجری: گل دوم سپاهان آفساید بود/ بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند


سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت که گل دوم سپاهان آفساید بوده است.

به گزارش وب‌سایت نود، رضا مهاجری پس از تساوی خانگی 2 بر 2 تیمش مقابل تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: اول از همه جا دارد خسته نباشید بگویم به مجموعه نساجی،‌ تیم و هواداران. بچه‌ها فوتبال خوبی بازی کردند و مقابل تیم صدرنشین سپاهان از جان مایه گذاشتند. صحبت کردن در مورد فوتبال ساده است اما وقتی سوت بازی زده می‌شود ظرفیت‌ها مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: درست است نتوانستیم ببریم اما جا دارد دست تک تک بچه‌ها را ببوسم به خاطر تلاشی که بچه‌ها در زمین می‌کنند. برای لحظات بازی برنامه داشتیم ولی تعویض علیاری برنامه را بهم زد، ولی فوتبال جاندار و شناوری بود. خیلی دوست داشتیم بازی ببریم ولی نشد. سپاهان تیم خوب و با امکانات و قوی است. خوشحالم که به بازی برگشتیم ولی عدم تمرکز بچه‌ها مشکل‌ساز شد. بعد از گل به آنها گفتم اوت دستی و ضربه ایستگاهی ندهند، چون قدرت سپاهان روی این ضربات بی‌نظیر است.

مهاجری عنوان کرد: گل تیم سپاهان هم در شرایط آفساید به ثمر رسید، اما به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. از زمانی که ممبینی آمده دقت بیشتری می‌شود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا تیم‌ها کمتر ضرر کنند. بحث این هم نیست که تیم‌‌ ما ضرر کند یا سود، اما اگر داور تمرکز داشته باشد می‌تواند نتیجه خوبی بگیرد. به هر حال بازی تمام شد. موقعیت‌های خوبی داشتیم و مساوی عادلانه بود.

سرمربی نساجی درباره اینکه قلعه‌نویی گفته گل سپاهان آفساید نبوده، تصریح کرد: گل سپاهان آفساید بوده و شاید قلعه‌نویی اصلاً این اعتقاد را نداشته باشد. به نظر قلعه‌نویی احترام می‌گذارم. شما دیدید که ما یک فوتبال شناور بازی کردیم. بازهم می‌گویم این تیم نیاز به حمایت، حمایت و حمایت دارد. باید منیت‌ها را کنار بگذاریم. بارها گفته‌ام چه من باشم و چه نباشم حیف است نساجی پرقدرت در لیگ برتر نباشد.

سرمربی تیم نساجی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه تیمش در خط دفاع و دروازه با مشکل روبه‌رو است گفت: بازی گذشته و این بازی دو گل خوردیم، گل‌هایی که روی عدم تمرکز و عدم رعایت جزئیات بود. امروز هم همین اتفاق افتاد. تعجب کردم امروز دو بازیکن‌مان روی خط دروازه نتوانستند توپ را دربیاورند. در بازی با استقلال چند موقعیت به حریف دادیم؟ با این حال روی جزئیات گل خوردیم. حقیقی مدتی از چارچوب دور بود و آرام آرام برمی‌گردد. من هم گفتم علیرضا باید این روزها یادش باشد که کادرفنی و باشگاه به او این فرصت را می‌دهد تا به روزهای خوب گذشته‌اش بازگردد. اگر او به روزهای خوبش برگردد این مشکلات هم حل می‌شود. این بازی خوبی‌های زیادی داشت و خواهشاً‌ این خوبی‌ها فراموش نشود.

مهاجری در مورد اینکه تیمش با وجود ارسال از جناحین توپ‌های بلند نقطه قوت سپاهان است اما نساجی با این وجود بازهم رو به توپ‌های بلند آورده بود،‌ گفت: ما دو گل روی ارسال به ثمر رساندیم. یک گل هم زدیم که آفساید گرفتند. بلند قد بودن سپاهان دلیل نمی‌شود ما از این راه استفاده نکنیم. به گل رسیدیم و بازهم می‌توانستیم از همین راه به گل برسیم. نمی‌شود در یک بازی فقط از یک راه استفاده کرد. این تنوع تاکتیکی است و قابل تقدیر است. سپاهان صدرنشین لیگ است.

4416

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *