منچستریونایتد 2-1 تاتنهام؛ شکست مورینیو در بازگشت به الدترافورد


منچستریونایتد، چلسی و لسترسیتی رقبای خود را شکست دادند.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در مقابل تاتنهام به برد ارزشمندی رسید.

هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس چهارشنبه شب با انجام چندبازی دیگر پیگیری شد که در مهمترین بازی منچستریونایتد 2-1 موفق شد تاتنهام را شکست دهد، لسترسیتی هم به بردی دیگر دست یافت، چلسی هم در خانه 2-1 ویلا را مغلوب ساخت. به این ترتیب هر 5 بازی همزمان چهارشنبه شب لیگ برتر با پیروزی میزبان و زدن دو گل از سوی تیم صاحب خانه به پایان رسید.

در الدترافورد منچستریونایتد میزبان تاتنهام بود. مورینیو بعد از نتایج خوب در بازی های نخست حضورش در تاتنهام، امیدوار بود در مقابل تیم سابقش نیز نتیجه مناسبی بگیرد ولی تیم او نمایش خوبی مقابل یونایتد نداشت. در این بازی یونایتد خیلی زود در دقیقه 6 روی ضربه دیدنی رشفورد صاحب گل نخست شد. فشار یونایتد ادامه داشت و این تیم صاحب 3 فرصت خوب دیگر شد. ضربۀ رشفورد یک بار حتی به تیر هم خورد. اما تاتنهام در تک فرصت خود در دقیقه 39 روی تعلل مدافعین یونایتد و نبوغ دله الی به گل رسید.

در نیمۀ دوم باز یونایتد شروع خوبی داشت و باز هم رشفورد درخشید. او دقیقه 49 پنالتی گرفت و سپس خود نیز این پنالتی را به گل تبدیل کرد. یونایتد تا حدود دقیقه 65 تیم برتر میدان بود و باز فرصت گلزنی خلق کرد، اما به گلی نرسید. کم کم یونایتد هم عقب کشید، و تاتنهام نیز در خلق موقعیت جدی گلزنی موفق نبود تا در نهایت یونایتد 2-1 پیروز شود و به رتبه ششم صعود کند.

در دیگر بازی، چلسی در خانه خود 2-1 استون ویلا را شکست داد. تامی آبراهام در دقیقه 24 گلزنی کرد، سپس ترزگه گل تساوی را دقیقه 41 زد تا اینکه میسون مانت دیگر جوان چلسی، دقیقه 48 گلزنی کرد تا بازی 2-1 تمام شود. لسترسیتی هم در ادامۀ بردهای خود با گل های واردی و مدیسون 2-0 واتفورد نگون بخت را شکست داد تا همچنان جدی ترین رقیب لیورپول صدرنشین باشد.

ساوتهمپتون 2-1 موفق شد نورویچ را شکست دهد، وولوز نیز با برتری خانگی 2-0 مقابل وستهم یونایتد، 23 امتیازی شد و حالا در ردۀ پنجم ایستاده است.

1878

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *