قوت گرفتن احتمال دائمی شدن قرارداد مهاجم آرژانتینی با پاریسن‌ژرمن


مائورو ایکاردی روزهای دلپذیری را در پاریس پشت سر می‌گذارد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، عملکرد درخشان مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی و 26 ساله باشگاه پاریسن‌ژرمن، مسئولان این باشگاه را به فکر دائمی کردن قرارداد او انداخته است.

ایکاردی که در فصل گذشته با لوچیانو اسپالتی سرمربی سابق اینترمیلان به مشکل خورده و بازوبند کاپیتانی را هم از دست داده بود، نتوانست با تغییر سرمربی هم تغییری در شرایط خود در سن‌سیرو ببیند. آنتونیو کونته سرمربی تازه وارد افعی ها بر روی نام او و راجا ناینگولان قلم قرمز کشید تا این دو بازیکن به دنبال تیمی تازه بگردند.

در این میان ایکاردی با قراردادی قرضی به پاریسن‌ژرمن پیوست و علیرغم شروعی آرام، توانسته در 10 بازی در تمامی رقابت های فصل 9 گل برای پی‌اس‌جی به ثمر برساند.

اکنون توتومرکاتووب گزارش داده پاریسن‌ژرمن مذاکرات اولیه را برای دائمی کردن قرارداد ایکاردی آغاز کرده است. این قرارداد 5 ساله خواهد بود و بعد از کسر مالیات، دستمزدی 12 میلیون یورویی در سال برای او به همراه خواهد داشت.

ایکاردی که در 8 بازی ملی یک گل برای آرژانتین به ثمر رسانده، از نوامبر 2018 تاکنون در اردوهای آلبی سلسته حضور نیافته و امیدوار است ادامه روندی که در پارک دو پرنس در پیش گرفته، او را به پیراهن آرژانتین بازگرداند.

7712

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *