فریم تکراری نوری مقابل استقلال؛ پرچم‌های بی‌موقع!

[ad_1]

خاطره پرچم اشتباه کمک داور مقابل استقلال، این بار با پیراهن پارس جنوبی برای نوری تکرار شد.

به گزارش وبسایت نود، استقلال با سومین برد پیاپی مقابل پارس جنوبی، توانست کاملا از بحران خارج شود و حالا، بتواند به کورس قهرمانی فکر کند. استقلالی‌ها در این بازی نمایش خوبی مقابل پارس داشتند اما آرامش دقایق پایانی بازی را، مدیون یک اشتباه عجیب از کمک داور هستند.

دقیقه 91 بازی، محمد نوری روی سانتر ترکمان توانست یکی از دو گل استقلال را جبران کند و پارس جنوبی را به بازی برگرداند. با این حال شادی نوری، دوامی در حد چند ثانیه هم نداشت. پرچم کمک داور بالا رفته بود و گل پارس جنوبی مردود شد. در همان صحنه ابتدایی هم قابل تشخیص بود که نوری، زمان ارسال سانتر کاملا از مدافعین استقلال عقب‌تر بوده و صحنه آهسته، اشتباه کمک داور را تایید کرد.

گلزنی به استقلال برای نوری، بیشتر از یک لذت تبدیل به خاطراتی تلخ شده است. لیگ دهم که نوری در پرسپولیس بازی می‌کرد، دربی رفت خیلی زود دروازه استقلال را باز کرد و پرسپولیس را جلو انداخت. با این حال مرتضی کریمی، کمک داور مسابقه پرچمش را بالا برد و این گل را مردود کرد.

مسابقه تا دقایق پایانی، بدون گل باقی ماند و در نهایت استقلالی‌ها با گل دقایق پایانی مجیدی برنده شدند. گلزنی نوری به استقلال، پرچم اشتباه کمک داور و شکست تلخ در پایان مسابقه، خاطره تلخ دربی بود که امشب، دقیقا با همان سناریو برای نوری تکرار شد!

22330

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *