فال روزانه ۱۶/ ۰۹/ ۱۳۹۸


فال روزانه شنبه 16 آذر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

تولدتان مبارک، در طول عمری که پشت‌سر گذاشته‌‌اید آرزوهای زیادی در سر پرورانده‌اید اما زمان فرصتی برای تحقق این آرزوها دست نداده است. امسال ورق برخواهد گشت و فرصتی پیدا می‌کنید تا به یکی از مهم‌ترین آرزوهای‌تان جامه عمل بپوشانید. اگر تاکنون عاشقی نکرده‌اید، دی ماه عشقی سوزان را تجربه خواهید کرد. کارهای شما در بهمن ماه به اوج خواهد رسید و با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شوید. در این شرایط تمرکز بیشتری به انجام کارها بدهید و به جای اینکه فکر و ذکرتان مشغول دیگران باشد،‌ دل‌تان را به کار بدهید. شهریور ماه سال آینده به رویاهای‌تان خواهید رسید و مشکلات کاری شما در آبان ماه سال آینده به پایان می‌رسد و روی خوش زندگی را تجربه می‌کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز شلوغی را در پیش‌رو دارید اما غم به دل‌تان راه ندهید چرا که امروز از عهده انجام تمام کارها برخواهید آمد. احساس می‌کنید با ولخرجی می‌توانید دل دیگران را بدست آورید، اما مطمئن باشید کسی که شما را از صمیم قلب دوست داشته باشد، به ثروت و دارایی‌های‌تان اهمیت نمی‌دهد. اهمیت زیادی به رخت و لباس‌تان نمی‌‌‌دهید، همسر یا عشق زندگی‌تان از این رفتار دلخور است و زمانی که برای خرید و مهمانی با هم بیرون می‌روید بهترین لباس‌های‌تان را بپوشید. مدتی است که زمان کافی را با اهل منزل نمی‌گذرانید و امروز نیز به اندازه‌ا‌ی سر شما شلوغ می‌شود که فرصتی برای کنار خانواده‌بودن پیدا نمی‌کنید و از این قضیه حسابی ناراحت هستید، اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و در اولین فرصت تعادلی میان کار و خانواده برقرار نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

کشمکشی میان شما و یکی از بزرگان فامیل رخ داده و حسابی از دست‌ شما دلخور شده‌‌ است، لجاجت را کنار بگذارید و خودتان را از محبت ریش‌سفید‌ان فامیل محروم نکنید. قسط‌های عقب‌افتاده زیادی دارید، اما امروز کمک از راه می‌رسد و پولی نصیب‌تان می‌شود که تمام این قسط‌ها و قرض‌ها را پوشش خواهد داد. متوجه شده‌اید همسر یا عشق‌زندگی‌ شما حرفی را در دل نهان دارد و این حرف را با شما در میان نمی‌گذارد، بیش‌ا‌ز‌حد به او فشار نیاورید و مطمئن باشید همسر یا عشق‌زندگی‌تان راز دلش را در زمان مناسب برملا خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدت زیادی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و از عارضه‌‌ای مزمن رنج می‌برید، امروز احساس بهبود و سلامتی پیدا خواهید کرد و از شر این بیماری خلاص می‌شوید. پولی از کسی قرض کرده‌اید یا وامی گرفته‌اید و شرایط برای پرداخت این قرض ندارید، بهتر است حتی اگر از زیر سنگ‌ هم شده پول فراهم نمایید و خودتان را مدیون دیگران نکنید. امروز میان شما و یکی از دوستان نزدیک‌تان مشاجره‌ای رخ می‌دهد و این رفتار شما را حسابی دلخور می‌کند. به جای اینکه به شایعات و حرف‌های مردم گوش کنید، راه خودتان را بروید و گوش‌تان به شایعات و حرف‌های بی‌اساس بدهکار نباشد. بعدازظهر امروز، مهمانی ناخوانده از راه می‌رسد و از مصاحبت با این مهمان لذت خواهید برد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، روی او را زمین نیاندازید و در حد امکان به وی کمک کنید. اهل منزل برنامه‌های خاصی برای شما آماده‌کرده‌اند و امروز شما را حسابی غافلگیر می‌کنند.  یکی از دوستان یا اعضای فامیل دخالت‌های بیجایی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارد و این رفتار میان شما فاصله انداخته است. به این فرد ثابت کنید که عشق آتشین شما به این راحتی‌ها خاموش نمی‌شود. احتمال بیماری برای همسر یا یکی از اعضای خانواده وجود دارد و امروز حسابی مواظب سلامت اهل منزل باشید. گوش‌تان به حرف‌های منفی بدکار نباشد و قدرت تفکر مثبت را در زندگی فراموش نکنید و تامی‌توانید مطالب انگیزشی و انرژی‌بخش مطالعه نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان‌ کم‌حوصله‌ای هستید و از کوچکترین چیزی عصبانی می‌شوید و امروز زمان خوبی است که تصمیم بگیرید این رفتار را کنار بگذارید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش ندارید و برای اینکه پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را از دست ندهید، حواس‌تان را حسابی جمع کنید و قبل از هرگونه عقد قرارداد مالی،‌ این قرارداد را با وسواس تمام مطالعه نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرفی را با شما درمیان گذاشته و از این حرف برداشت درستی نداشته‌اید و حسابی دلخور شده‌اید. جایی برای دلخوری وجود ندارد و مطمئن باشید همسر یا عشق‌زندگی‌تان از گفتن این حرف منظور بدی نداشته است. بعد از ظهر امروز را به خودتان اختصاص دهید و حسابی استراحت کنید که روزهای پرکاری در پیش‌روی شما است.

فـال روزانـه - Daily Omen

ضرری در پیش‌رو دارید و اگر مواظب نباشید به لحاظ مالی متضرر خواهید شد. فشار زیادی را در محل کار یا زندگی تحمل می‌کنید، امروز بعد‌ازظهر به خودتان مرخصی دهید و استراحت کنید. امروز از جانب یکی از آشنایانی که دور از شما زندگی‌ می‌کند، خبر بدی به دست شما خواهد رسید. انسان زودرنجی هستید و از کوچک‌ترین مشکلی ناراحت می‌شوید، فراموش نکنید که زندگی را با فرازوفرودهایش باید بپذیریم و از زیر مشکلات شانه خالی نکنیم.

فـال روزانـه - Daily Omen

مشکلات زیادی را تحمل می‌کنید اما زندگی را سخت نگیرید و به خاطر داشته باشید که لبخند بر هر درد بی‌درمانی دوا است. انسان‌ خویشتن‌داری هستید و مشکلات را همیشه در دل خودتان نگه می‌دارید،‌ گفتن این مشکلات به اعضای خانواده هیچ اشکالی ندارد و مطمئن باشید اگر اهل منزل در جریان مشکلات شما باشند، شما را بیشتر درک خواهند کرد. امروز یکی از اعضای خانواده از شما درخواست پول می‌کند، اما توان بازپرداخت آن را نخواهد داشت و اگر به او پول بدهید دیگر هرگز رنگ پول‌تان را نخواهید دید. دوستان زیادی دارید و از معاشرت با آنها لذت می‌برید، اما رفت‌و‌آمد با این دوستان وقت شما را حسابی گرفته است و از کاروزندگی افتاده‌اید. بهتر است تعادل را در رفتار با دوستان و زندگی رعایت نمایید و معاشرت‌های بیش‌‌از‌حد و غیرضروری پرهیز کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

فرصت‌های جدیدی برای سرمایه‌گذاری و تجارت در پیش‌روی شما قرار دارد،‌ این فرصت‌ها در نگاه اول وسوسه‌برانگیز و پرسود به نظر می‌رسد، اما بهتر است عجله نکنید و تمام جوانب این سرمایه‌گذاری را بررسی نمایید. انسان خوش‌مشرب و شوخ‌طبعی هستید و این خصوصیت شما را به نُقل مجلس هر انجمنی تبدیل کرده است. امروز عصبی و ناراحت از خواب بلند‌ شده‌اید و حوصله کسی را ندارید. با این رفتار احتمال مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان در طول روز وجود دارد. برای تمدد اعصاب‌تان هم که شده وقتی را به انجام کارهای مذهبی یا مدیتیشن و ورزش اختصاص دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز با انرژی و سرحال از خواب بلند شده‌اید و احساس می‌کنید هیچ چیزی در طول روز سد راه شما نخواهد شد. این روحیه را به فال نیک بگیرید و با عزمی بیشتر از همیشه روز را آغاز کنید. مدتی است که قصد خرید کالایی گران قیمت دارید اما تاکنون پول خرید این کالا فراهم نشده بود، امروز پولی به دست شما می‌رسد و شرایط خرید این کالا مهیا می‌شود. اما بهتر است تصمیم خود را از خرید این کالای گران‌قیمت با اهل منزل در میان بگذارید، چرا که ممکن است اعضای خانواده با شما موافق نباشند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مدتی است که می‌خواهد عشق‌اش را به شما با خرید هدیه‌ای ثابت کند و امروز هدیه‌ای جذاب و زیبا از او دریافت خواهید کرد. مدتی است که کار و زندگی مجالی برای اینکه به خودتان برسید به شما نداده، امروز اوقات فراغتی پیدا خواهید کرد تا حسابی با خودتان خلوت کنید. یکی از همکاران شما در محل کار ناخوش شده است و امروز باید کارهای او را انجام دهید و اجازه دهید این همکار تا بهبودی کامل، استراحت کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز پول خوبی دست شما می‌رسد، اما خرج‌های زندگی مجال استفاده این پول برای تفریح و خوش‌گذرانی را نمی‌دهد و زودتر از چیزی که فکرش را بکنید از دست شما خارج می‌شود. دائم  به زندگی مردم سرک می‌کشید و این رفتار شما را به فردی فضول در نظر دیگران تبدیل کرده است. امروز روز خوبی برای دخالت در امور دیگران نیست و بهتر است این رفتار را کنار بگذارید و سرتان به زندگی‌ خودتان باشد. چند روزی است که به خودتان قول داده‌اید دستی به سروروی منزل بکشید، اما امروز کارهای زیادی باید انجام دهید و فرصتی برای رسیدگی به منزل دست نخواهد داد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان در بستر بیماری افتاده و برای اینکه ثابت کنید در خوشی و ناخوشی کنار او هستید، امروز را به پرستاری و رسیدگی به او اختصاص دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به فکر پیشرفت و گسترش تجارت و کاسبی‌تان هستید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، امروز با یکی از همکاران‌تان که سابقه‌ بیشتری در این شغل دارد صحبت کنید، این همکار راهنمایی‌های سودمندی را برای گسترش کار در اختیار شما قرار می‌دهد. انسان‌ مشکل‌پسند و وسواسی هستید و دائم از کار دیگران ایراد می‌گیرید. این رفتار باعث شده تا اطرافیان علاقه‌ای به ادامه رابطه نداشته باشند و از شما دوری کنند. فراموش نکنید از هر دستی که بدهید از همان دست می‌گیرید و به جای سخت‌گیری به دیگران، رفتاری ملایم را با آنها در پیش بگیرید. چند روزی است که قصد خرید دارید و امروز زمان خوبی است که دست اعضای خانواده را بگیرید و گشتی در بازار بزنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

سختی‌های زیادی در کار و زندگی کشیده‌اید، امروز تلاش شبانه‌روزی شما به بار می‌نشیند و نه تنها سود چشمگیری می‌کنید، بلکه اطرفیان در جریان تلاش‌های شما قرار می‌گیرند و قدرتان را بیشتر خواهند دانست. یکی از اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد، این فرد را در رسیدن به عشق‌ زندگی‌اش یاری کنید. برای حل مشکلات زندگی حتماً با دوستان و آشنایان مشورت کنید و نظر آنها را جویا شوید، اما درنهایت تصمیم خودتان را با توجه به مشورت‌هایی که دریافت کرده‌اید اتخاذ نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen


اینجا محل قرارگیری تبلیغ شماست… با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *