فال روزانه ۰۸/ ۰۹/ ۱۳۹۸


فال روزانه جمعه 8 آذر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 8 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! همه چیز برای شکوفا شدن شما فراهم است، کافی ست که دست به کار شوید. امسال فرصت های زیادی در محیط کاری برایتان فراهم می شود که اگر از آنها استفاده کنید، پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهید کرد. علاوه بر پیشرفت در زمینه کاری، تغییرات اساسی در رابطه عاطفی تان نیز رخ می دهد که سالهاست منتظر بوده ای. آرامشی که امسال در زندگی تان تجربه خواهید کرد را سالهای قبل نداشته اید. اگر به فکر خرید یا امضای قراردادی هستید، تا آخر سال آن را به انجام برسانید. اهمیت ورزش را در زندگی تان نادیده نگیرید. اگر به فکر سلامتی جسمی تان باشید، انرژی و انگیزه بیشتری برای ادامه مسیر خواهید داشت. اگر مجرد هستید در ابتدای سال جدید نیمه گمشده تان را در یک میهمانی پیدا خواهید کرد. ماههای دی، اردیبهشت و تیر از بهترین ماه های سال شما خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

اطرافیانتان شما را مجبور به کاری کرده اند که تمایلی به انجام آن ندارید. در این شرایط به جای این که حرف دیگران برایتان مهم باشد، به ندای قلب تان گوش دهید شما بهتر از هر کس دیگری به شرایط زندگی خود آگاهید و می دانید که چه چیزی به صلاح تان و چه چیزی به ضررتان است. بنابراین تنها نظر خودتان برایتان مهم باشد. به زودی شرایط طوری تغییر می کند که شما بالاخره به آنچه در رابطه عاطفی تان می خواهید، می رسید.

فـال روزانـه - Daily Omen

از آنجا که آخرین فشارهای زیادی را تحمل کردید، پیشنهاد می کنیم که چند روز به سفر بروید و از همه چیز به دور باشید. اگر نگران روند کارهایتان هستید، آنها را به فردی قابل اعتماد بسپارید و مطمئن باشید که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. شم از شریک زندگی تان انتظارات زیادی دارید. اگر چه این حالت در رابطه عاطفی طبیعی است اما سعی کنید که انتظارات تان را کم کنید تا ناراحتی و دلخوری پیش نیاید. اگر منتظر تماس فردی هستید، به زودی آن را دریافت خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اوضاع اطرافتان خوب نیست و این موضوع روی حال و هوای شما نیز تاثیر گذاشته است. سعی کنید این روزها از تنهایی دوری کنید و با دیگران بیشتر در ارتباط باشید. به زودی از طرف فردی که به او علاقه دارید، یک خبر خوب می شنوید. بهتر است که زود تصمیم نگیرید. امروز زمان خوبی برای گرفتن تصمیمات مهم نیست. به خودتان کمی دیگر هم زمان دهید تا در مورد آن موضوع اطمینان حاصل کنید. سفر کوتاهی در راه دارید که اتفاقات خوبی را برایتان رقم خواهد زد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روز شلوغی در انتظارتان است. اگر چه خسته اید اما به شما حسابی خوش می گذرد. فقط حواس تان به سلامت جسمانی تان باشد. اختلاف نظر شما با شریک زندگی تان، رابطه شما را شکراب کرده است. شریک زندگی تان کمی خودخواهانه تصمیم گرفته است اما بهتر است به جای تلافی، این بار شما کوتاه بیایید. رازی در دل دارید که دوست دارید هر چه سریع تر آن را با دیگران در میان بگذارید. بهتر است تا لحظه آخر آن را فاش نکنید زیرا به ضررتان تمام خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز در خانه بمانید و خستگی های کل هفته تان را به در کنید. ممکن است میهمان ناخوانده ای داشته باشید اما آن هم به شما روحیه می دهد. در چند روزه آینده، شما پاداشی دریافت می کنید که نتیجه سخت کوشی هایتان بوده است. زمان خوبی است تا برای علاقمندی های شخصی و هدف هایی که در سر دارید، در راستای همین پیروزی، برنامه ریزی کنید. حال که ذهنیت خوبی از خودتان را در ذهن دیگران ساخته اید، می توانید برای دریافت کمک روی دیگران حساب کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

از این مدام به این و آن گزارش کارهایتان را بدهید خسته شده اید و دوست دارید که بدون توجه به اطرافیان تان هر کاری را که دوست دارید انجام می دهید. استقلال خوب است اما حواس تان باشد که در این راه زیاده روی کنید زیرا موجب دلخوری اطرافیان تان می شود. وقتی که پای مسائل مالی در میان می آید، باید کمی محتاط تر باشید زیرا هر قدم بدون فکر ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به بار آورد. به زودی فردی که در گذشته او را از دست داده اید، به زندگی تان باز خواهد گشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

از شرایط مالی تان می نالید اما بدانید که همین درآمد شما آرزوی خیلی از اطرافیان تان است. اگر با دید مثبتی به زندگی نگاه کنید، اتفاقات بهتری را جذب خواهید کرد. در موقعتی قرار گرفته اید که باید میان رفتن و ماندن یک راه را انتخاب کنید. از آنجا که این تصمیم ساده ای نیست، بهتر است که عجولانه تصمیم نگیرید. به خودتان زمان دهید تا همه چیز برایتان روشن و واضح شود. امروز بیشتر مراقب سلامتی تان باشید زیرا احتمال بیمار شدن شما زیاد است.

فـال روزانـه - Daily Omen

روزی فوق العاده برایتان است از این رو که می توانید فکر تان را رها کنید تا به هر کجا که دوست دارد سرک کشد. نگران مسئولیت هایتان نباشید زیرا تمام آنها در زمان مقرر خود انجام خواهند شد. زمان خوبی ست تا نزد فردی که مدت هاست منتظر دیدار شماست بروید. این دیدار اگر چه کمی برای شما سخت است اما بهتر است که همین امروز انجام شود. پولی که مدست هاست منتظر آن هستید، خیلی زود به دست تان می رسد و یکی از نگرانی های زندگی تان را از بین می برد. آن را با برنامه ریزی خرج کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انرژی و زمان تان را برای چیزهایی که بدان علاقه ندارید هدر ندهید، می خواهد کارتان باشد یا رابطه عاطفی تان. به علاقمندی هایتان فکر کنید و سعی کنید که روی همان ها سرمایه گذاری کنید. مشکلی در رابطه عاطفی تان ایجاد شده که اگر بتوانید با منطق تان راه درست را انتخاب کنید، آینده ای روشنی به خصوص از نظر مالی در انتظارتان خواهد بود. در انتهای روز یک تلفن از راه دور به شما می رسد که خوشحالتان خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

منتظر اتفاقی هستید، باید بگوییم که مجبورید مدت زیادی صبر کنید. اگرچه انتظار سخت است اما در نهایت اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد. در زمینه کاری سعی کنید که استقلال خود را حفظ کنید. اگر اکنون نتوانید این شرایط را برای خود فراهم کنید، تا آخر عمر وابسته دیگران خواهید بود. امروز در برخورد با دوستی، خبرهای خوبی می شنوید که تغییرات مثبتی را در زندگی تان به همراه خواهد داشت. چیزی را گم کرده اید که امروز آن را بعد مدت ها پیدا می کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

از دست یکی از اعضای خانواده تان عصبانی هستید. اما بدانید که این از حساسیت شماست و باید هر چه و زودتر این رفتار را ترک کنید. اگر نتوانید با دیگران گفتگویی سالم داشته باشید، در روابط تان دچار مشکل خواهید شد. به زودی یک پیشنهاد کاری به شما می شود که اگر خودتان را به خوبی نشان دهید، موفقیت های زیادی در انتظارتان خواهد بود. فردی برای کمک نزد شما می آید، سعی کنید تا جایی که شما را درگیر مشکلش نکند، به او کمک کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

دور شدن یکی از اعضای خانواده، شما را ناراحت و افسرده کرده است اما بدانید که این سختی خیلی زود تمام می شود و شما هم از این اتفاق راضی خواهید بود. شما در محیط کاری سختی های زیادی را متحول شده اید که به زودی پاداش تمام آنها را از مدیرتان خواهید گرفت. امروز زمان خوبی ست تا به همراه شریک زندگی تان کمی خوش بگذارنید. اگر حرفی در دل دارید، با او بزنید زیرا اگر در دلتان بماند، بعدها دچار مشکل خواهد شد. به زودی تلفنی به شما می شود که حاوی خبرهای خوب است.

 

فـال روزانـه - Daily Omen


اینجا محل قرارگیری تبلیغ شماست… با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *