شوک در پاریس؛ بازگشت کارلتو به پی‌اس‌جی؟


احتمال حضور دوباره کارلو آنچلوتی در پاریسن‌ژرمن وجود دارد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، یکی از منابع فرانسوی گزارش داده کارلو آنچلوتی سرمربی کنونی باشگاه ناپولی ممکن است در تابستان 2020، دوباره در پاریسن‌ژرمن حضور یابد.

شکست خانگی 2-1 برابر بولونیا در دیدار روز یکشنبه، هشتمین بازی متوالی بدون برد پارتنوپی در تمامی رقابت ها بود تا ناپولی را با 20 امتیاز در رده هفتم جدول و فاصله 5 امتیازی با رده ششم قرار دهد. با این روند جایگاه کارلتو در سن‌پائولو روز به روز لرزان تر شده و روز سه شنبه خبر رسید سرمربی 60 ساله بعد از دیدار برابر خنک در لیگ قهرمانان، از سمت خود برکنار شده و جایش را به جنارو گتوزو خواهد داد.

اکنون نشریه فرانسوی فوت مرکاتو گزارش داده آنچلوتی یکی از اصلی ترین گزینه های جانشینی توماس توخل در پاریسن‌ژرمن خواهد بود، مربی که احتمالا در تابستان 2020 هدایت بایرن مونیخ را به دست خواهد گرفت. این گزارش همچنین نشان می‌دهد تیاگو سیلوا و مارکو وراتی بازیکنان باتجربه پاریسین مهم ترین حامیان بازگشت آنچلوتی به پارک دو پرنس هستند.

آنچلوتی پیش از این از ژانویه 2012 تا ژوئن 2013 هدایت پاریسن‌ژرمن را به عهده داشت و به همراه این باشگاه به یک قهرمانی در لیگ یک فرانسه رسید. 

7712

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *