شماتیک احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن؛ چرخش به سمت شجاع!

[ad_1]

شجاع خلیل‌زاده در بازی با ذوب آهن، احتمالا به ترکیب اصلی پرسپولیس برخواهد گشت.

به گزارش وبسایت نود، نتایج اخیر پرسپولیس و فاصله گرفتن از صدر جدول، باعث شده این تیم در اصفهان چاره‌ای جز پیروزی نداشته باشد. با این حال، کالدرون بخاطر کمبود مهره در خط حمله گزینه‌های زیادی برای ایجاد تغییر در تیمش ندارد. علی علیپور، همچنان گزینه اول او در خط حمله محسوب می‌شود و دیگر، خبری هم از جونیور براندائو نخواهد بود.

تغییرات احتمالی پرسپولیس نسبت به بازی‌های گذشته، در پست‌های دفاعی تیم هستند. علیرضا بیرانوند، به تازگی از مراسم بهترین‌های فوتبال آسیا برگشته و شاید، شرایط بازی نداشته باشد. در صورتی که کالدرون تصمیم به نیمکت نشین کردن بیرو بگیرد، رادوشوویچ  به جای او در ترکیب اصلی به میدان می‌رود. هر چند با توجه به شرایط سخت پرسپولیس و حساسیت مسابقه، احتمالا کالدرون ریسک نیمکت نشین کردن بیرانوند را نپذیرد و او، دروازه‌بان پرسپولیس در اصفهان خواهد بود.

انتخاب دیگر کالدرون، نیمکت نشین کردن یک نفر از بین سیدجلال، شجاع و کنعانی‌زادگان در خط دفاع است. در هفته ‌های اخیر، شجاع در ترکیب نبود و حسینی و کنعانی‌زادگان، در پست مدافع میانی به میدان می‌رفتند. این هفته احتمالا، دوری خلیل‌زاده به پایان می‌رسد و او در کنار سیدجلال، زوج سرخپوشان در خط دفاع خواهند بود. کنعانی‌زادگان، تمام 9 بازی گذشته پرسپولیس در ترکیب اصلی حضور داشته و در صورت نیمکت نشینی در بازی فردا، این روند به پایان خواهد رسید.

در سایر پست‌ها، انتخاب‌های کالدرون کاملا محدود هستند. شیری و انصاری در پست مدافع راست و چپ قرار می‌گیرند. نوراللهی و ربیع‌خواه هافبک دفاعی خواهند بود و ترابی، امیری و نادری پشت سر علیپور به میدان می‌روند. تنها تغییرات ممکن، رفتن نادری به خط دفاع و حضور یک نفر از بین نعمتی و احمدزاده در ترکیب اصلی خواهد بود. ایده‌ای که با توجه به فرم این دو نفر ، بعید است کالدرون سراغش برود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن

22330

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *