سراج: بازیکنان صنعت نفت انگیزه بالایی دارند/ شرایط لیگ برای همه تیم‌ها یکسان است


مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شرایط خوبی به لحاظ فنی داریم و بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

به گزارش وب‌سایت نود، بهنام سراج مربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان، اظهار کرد: با مشاهده دو – سه بازی گذشته تیم پیکان، متوجه هستیم که بازی بسیار سختی را در پیش داریم، تیم حریف یک تیم بسیار خطرناک مخصوصاً در فاز هجومی است که از مهاجمان خطرناکی بهره می‌برد.

وی ادامه داد: جدا از مشکلات مالی و حاشیه‌ای که گریبان تیم  ما را گرفته، من فکر می‌کنم که با حمایت هواداران سه امتیاز این مسابقه برای ما باشد. شرایط خوبی به لحاظ فنی داریم و بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و پیکان تیم خوبی است که از مربی باهوشی بهره می‌برد، اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که سه امتیاز این بازی را بگیریم. چون می‌دانیم در صورت کسب این پیروزی، قطعا در پایان نیم فصل جزو چهار تیم بالای جدول خواهیم بود.

سراج در خصوص فرصت کمی که برای انجام تمرینات در هفته گذشته وجود داشت، عنوان کرد: به هر حال این شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است، کار سخت است ولی باید با این شرایط خود را وفق دهیم، نمی‌توانیم در این زمان کوتاه کار تیمی  انجام دهیم و بیشتر در حال ریکاوری و آماده سازی تیم برای بازی بعدی هستیم.

وی بیان کرد: در چند بازی گذشته خارج از خانه بازی کردیم و بعد مسافت تا حدودی تیم ما را آزار داد، اما با بردی که در مقابل پیکان به دست خواهیم آورد، قطعا شرایط ما در جدول بهتر خواهد شد.

مربی تیم صنعت نفت آبادان در خصوص غایبان احتمالی تیمش  برابر پیکان، خاطرنشان کرد: در بازی فردا شاید بختیار رحمانی و مصطفی احمدی به دلیل مصدومیت نتوانند در فهرست تیم قرار گیرند.

4416

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *