رسمی؛ مائوریسیو پوچتینو از تاتنهام اخراج شد


تاتنهام از قطع همکاری با سرمربی آرژانتینی اش خبر داد.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه تاتنهام دقایقی پیش در خبری غافلگیرکننده اعلام کرد مائوریسیو پوچتینو را اخراج کرده است.

تاتنهام در فصل 20-2019 نتایج کابوس واری در لیگ برتر انگلیس گرفته و با کسب تنها 14 امتیاز از 12 بازی نخست در رده نازل چهاردهم قرار گرفته است. این تیم اگرچه با 7 امتیاز در رده دوم گروه B لیگ قهرمانان قرار دارد اما شکست 7-2 برابر بایرن مونیخ، بر عملکرد اسپرز در این مسابقات نیز سایه انداخته است.

دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام در خصوص این تصمیم گفته است:

“ما تمایل چندانی به این تغییر نداشتیم. این تصمیمی نیست که هیئت مدیره آن را به سرعت و راحتی گرفته باشد. متاسفانه عملکرد تاتنهام در انتهای فصل گذشته و ابتدای فصل جاری در لیگ برتر بسیار ناامیدکننده بود.”

پوچتینو در تابستان 2014 هدایت اسپرز را به دست گرفت و در این 5 سال و نیم به همراه تاتنهام، یک نایب قهرمانی در جام اتحادیه 2015 و یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان در سال 2019 را تجربه کرد. تاتنهام در 5 فصل کامل حضور پوچتینو در رقابت های لیگ برتر به ترتیب در رده های پنجم، سوم، دوم، سوم و چهارم قرار گرفته بود. کسب 86 امتیاز و حضور در رده دوم جدول در فصل 17-2016، بهترین عملکرد تاتنهام در تاریخ رقابت های لیگ برتر بوده که با حضور پوچتینو رقم خورده بود.

دیلی استار از یولین ناگلزمن به عنوان گزینه اصلی تاتنهام در صورت جدایی پوچتینو نام برده بود و دیلی میل نیز از کارلو آنچلوتی سخن گفته بود. هرچند به نظر می‌رسد نباید نام هایی نظیر گرت ساوتگیت، مکس آلگری و ژوزه مورینیو را هم از یاد برد.

7712

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *