خطیبی: می توانستیم سه امتیاز را بگیریم/تغییرات زیادی در نیم فصل نخواهیم داشت


سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: از نظر آماری تیم ما در همه شرایط سرتر بود و ما می توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

به گزارش وبسایت نود، رسول خطیبی پس از تساوی مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: متاسفانه حریف زود به گل رسید اما بعد از آن از نظر آماری تیم ما در همه شرایط سرتر بود و ما می توانستیم سه امتیاز را بگیریم اما همین که بچه ها برگشتند و توانستیم گل خورده را جبران کنیم از آن ها ممنون هستم. فکر می کنم هواداران هم راضی بودند و موقعیت ما بیشتر بود. این بازی تمام شد امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم در آینده بهتر از بازی های قبلی باشیم.

خطیبی در مورد داوری بازی گفت: من در مورد داوری قرار شده صحبت نکنم، با اینکه یکی دو تا از کارت‌هایی که به ما داد می‌توانست ندهد، اما وحید کاظمی یکی از داورهای حال حاضر لیگ ما است. ما بحثی در مورد داوری نداریم. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم شما دولتی است یا خصوصی،‌عنوان کرد: ما خصوصی هستیم.

سرمربی ماشین‌سازی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه تیم پارس جنوبی جم با مشکلات مالی مواجه است، ماشین‌سازی چطور، اظهار داشت: نباید این اتفاق برای تیم‌هایی که در لیگ برتر کار می‌کنند بیافتد، این شهر هواداران خیلی خوبی دارد. همه تیم‌های لیگ برتر از تیم اول تا تیم آخر مشکلات دارند، اما ما هدفمان این است که تمرکزمان را روی مسائل فنی بگذاریم. 

وی ادامه داد: ما سعی می‌ کنیم با تمرکز به فوتبال بپردازیم و به حاشیه‌ها و مشکلات توجه نکنیم. بچه‌های تیم ما با همدلی که دارند، با تمام وجود کار می کنند. شادابی تیم ما نشأت گرفته از این است که ما به بار فنی و تاکتیکی توجه می‌کنیم. 

خطیبی در مورد اینکه وزارت نفت توجهی نمی‌کند، اظهار داشت: بروید خدا را شکر کنید که تیم‌تان 30 درصد گرفته، من اینطور شنیده‌ام. ما خیلی کمتر از شما گرفته‌ایم. 

سرمربی ماشین‌سازی در مورد تقویت این تیم گفت: قصد داریم با جذب چند بازیکن تیم را تقویت کنیم. باید این یکی دو هفته هم بگذرد و بعد از آن با باشگاه صحبت کنیم. تغییرات زیادی نخواهیم داشت. فقط دو یا سه نفر اضافه می‌شوند، چون ما جای خالی هم داریم.

20441

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *