جام ملت‌های آمریکای‌جنوبی قرعه‌کشی شد/ تیم کی‌روش در گروه برزیل، هم‌تیمی‌های مسی رویاروی کابوس قدیمی

[ad_1]

با انجام قرعه‌کشی جام ملت‌های آمریکای جنوبی، شاگردان کی‌روش در کلمبیا باید به مصاف برزیل بروند و آرژانتین و مسی رویاروی تیمی قرار می‌گیرند که در 2 فینال متوالی آن‌ها را ناکام گذاشته است.

به گزارش سایت نود، گروه‌بندی 10 تیم حاضر در منطقه آمریکای جنوبی و2 تیم میهمان برای شرکت در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای سال 2020 انجام شد.

دوره بعدی جام ملت‌‌های آمریکای جنوبی به صورت مشترک توسط آرژانتین و کلمبیا میزبانی می‌شود. بر همین اساس مسئولان کنفدراسیون آمریکای جنوبی (کانمبول) تصمیم گرفته‌اند که مرحله گروهی این دوره از رقابت‌های را به شیوه‌ای متفاوت برگزار کنند.

به منظور جلوگیری از سفرهای طولانی تیم‌ها بین کشورهای میزبان ( کلمبیا به عنوان کشوری در شمال منطقه آمریکای جنوبی و آرژانتین به عنوان جنوبی‌ترین کشور آمریکای لاتین)  12 تیم حاضر در این رقابت که شامل 2 میهمان یعنی قطر و استرالیا می‌شوند را در 2 گروه قرار گرفته‌اند: گروه شمال و گروه جنوب.

در گروه A (جنوب) تیم‌های ملی آرژانتین، استرالیا، بولیوی، اروگوئه، شیلی و پاراگوئه حضور دارند و در گروه B (شمال) تیم‌های ملی کلمبیا، برزیل، قطر، ونزوئلا، اکوادور و پرو به رقابت می‌پردازند.

1977

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *