تمدید طولانی مدت راجرز با لستر؛ دست رد به سینه آرسنال؟


برندان راجرز قرارداد خود را تا سال 2025 با لسترسیتی تمدید کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از اسکای اسپورتس، در شرایطی که از برندان راجرز سرمربی 46 ساله و اهل ایرلندشمالی لسترسیتی به عنوان یکی از گزینه های جانشینی اونای امری در آرسنال یاد شده بود، این مربی قرارداد خود را تا سال 2025 با روباه ها تمدید کرد تا تمامی شایعات پیرامون حضور او در امارات پایان یابد. 

راجرز که سابقه هدایت سوانسی سیتی، لیورپول و سلتیک را در کارنامه خود دارد، در فوریه 2019 با قراردادی تا تابستان 2022 هدایت لسترسیتی را به عهده گرفت. لسترسیتی در زمان حضور او (راجرز به جای کلود پوئل سرمربی لستر شد) در مکان دوازدهم جدول حضور داشت و راجرز در پایان فصل این باشگاه را به رده نهم جدول رساند.

اما کار بزرگ راجرز در فصل 20-2019 بوده است، جایی که او توانسته با یادآوری فصل قهرمانی لستر این تیم را بالاتر از منچسترسیتی و چلسی، با 35 امتیاز در مکان دوم جدول قرار داده و با لیورپول صدرنشین فاصله ای 8 امتیازی داشته باشد. 

راجرز به همراه لسترسیتی در 28 بازی آمار 18 برد، 5 تساوی و 5 شکست را به ثبت رسانده که از آن جمله می‌توان به پیروزی 9-0 خارج از خانه برابر ساوتهمپتون اشاره کرد؛ نتیجه ای که پرگل ترین پیروزی تاریخ لیگ برتر (به شکل مشترک) را در کارنامه لستر ثبت کرد. 

راجرز بعد از تمدید قرارداد خود در سخنانی گفت:

“به این دلیل تصمیم گرفتم به لسترسیتی بیایم که مسیر باشگاه و این که چگونه می‌توانم تجربه خود را در این مسیر دخیل کنم، مرا هیجان زده می‌کرد. با این هدف به لستر آمدم که چیزی به آن اضافه کنم و به باشگاه برای ساختن آینده کمک کنم.”

7712

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *