تارتار: اگر بازیکنان جدا شوند، شرایط برای ماندن من هم سخت می‌شود


مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر بازیکنان تیم ما در نیم‌فصل دوم جدا شوند، شرایط برای ماندن من هم سخت خواهد شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، مهدی تارتار در ارتباط با وضعیت همکاری فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس و اینکه گفته می‌شود این همکاری به زودی قطع خواهد شد، گفت: گاهی اوقات یک طرف قرارداد تمایل به ادامه همکاری دارد و طرف دیگر خواهان ادامه همکاری نیست که می‌توان در این شرایط به نحوی کار را پیش برد، اما فکر می‌کنم ویلموتس و فدراسیون فوتبال هر دو طرف راضی به قطع همکاری هستند. به نظر من انگیزه‌ای در کادر فنی تیم ملی وجود ندارد و حالا که بحث مالی هم مطرح شده بهتر است که طرفین اقدام به قطع همکاری کنند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود قرارداد سال اول ویلموتس با تیم ملی سه میلیون یوروست، تصریح کرد: نمی‌دانم که آیا این موضوع صحت دارد یا خیر و قرارداد ایشان چگونه بسته شده است. کی‌روش نتایج بسیار خوبی را در تیم ملی به دست آورد. او یک مربی بزرگ بود که چهره محبوبی بین فوتبالدوستان داشت. فدراسیون می‌خواست یک مربی بیاورد که کمتر از کی‌روش نباشد و زیر بار این قرارداد رفت. فدراسیون می‌خواست با یک انتخاب سریع، مقابل مردم و اهالی فوتبال سرش بالا باشد، اما در ادامه اتفاقات دیگری رخ داد.

تارتار در پاسخ به این پرسش که «آیا برانکو گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی است؟»، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد مربی خارجی بیاوریم، برانکو بهترین گزینه است، چون فوتبال ما را خوب می‌شناسد.

سرمربی نفت درباره شرایط فعلی این تیم هم اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت تیم ما بد نیست. با توجه به اینکه به پایان نیم‌فصل اول نزدیک می‌شویم، امیدوارم که مسئولان به تعهدات‌شان در مورد مسائل مالی عمل کنند تا بازیکنی از تیم جدا نشود. اگر بازیکنان مدنظر ما جدا شوند، طبیعتاً شرایط برای ماندن من هم سخت خواهد شد. به‌هرحال این بازیکنان هستند که در زمین مسابقه بازی می‌کنند و ابزار مهم سرمربی به شمار می‌آیند. امیدوارم که در این زمینه مشکل خاصی نداشته باشیم.

2051

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *