بهترین خدمات پس از فروش برای کدام خودروسازان است؟


برترین‌ها: گارانتی و خدمات پس از فروش خیال شما را از بابت همه چیز راحت کرده و با آرامش و لذتی مضاعف به رانندگی می‌پردازید. به همین دلیل اکثر خریداران اتومبیل در سراسر جهان، علاوه بر مشخصات فنی و کیفی اتومبیل مورد نظر خود به شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش خودروسازان توجه می‌کنند.

البته باید دانست که شرایط گارانتی محصولاتِ مختلفِ خودروسازانِ بنامِ جهانی با یکدیگر متفاوت بوده و آن‌ها بر سر ارائه بهترین خدمات پس از فروش با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تولیدکنندگان اتومبیل براساس استاندارد‌ها و محدویت‌های تعریف شده خود به ارائه خدمات پس از فروش پرداخته و براساس سال، مسافت پیموده شده و… مدت زمانِ پوشش خدمات خود را مشخص می‌کنند. حالا ما در برترین‌ها تصمیم داریم که بهترین خودروسازان جهان از نظر گارانتی و خدمات پس از فروش را به شما معرفی کنیم.

کادیلاک (Cadillac)

بهترین خدمات پس از فروش برای کدام خودروسازان است؟

کادیلاک ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر خودروسازان جهان جدا کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌های کادیلاک را باید ارائه خدماتِ مطلوبِ پس از فروش و مدت گارانتی محصولاتِ آن دانست. کادیلاک در گام نخست برای تمام محصولات خود گارانتی ۴ ساله و یا محدویت پیمایش ۵۰ هزار مایلی را در نظر گرفته است.

اما کادیلاک در گام بعدی و به سبب رقابت با سایر خودروسازان؛ پیشرانه، گیربکس، دیفرانسیل و… محصولات خود را به مدت ۶ سال و یا با محدویت پیمایش ۷۰ هزار مایل گارانتی کرده است. گارانتی ۶ ساله کادیلاک را تقریباً هیچ شرکتی ارائه نداده و این کمپانی آمریکایی از این نظر به خود افتخار می‌کند.

گارانتی ۶ ساله کادیلاک شامل استهلاک رنگ، خوردگی و… محصولات این کمپانی می‌شود. علاوه بر این کمپانی کادیلاک محصولات خود را تحت پوششِ گارانتی و خدمات پس از فروش جاده‌ای قرار می‌دهد.

به این ترتیب محصولات کادیلاک به مدت ۶ سال و یا با محدویت پیمایش ۷۰ هزار مایل گارانتی شده و خیالتان در هنگام بروز مشکلات فنی در هنگام تردد در جاده‌ها راحت خواهد شد. به عبارت دیگر زمان برای استفاده از گارانتی کادیلاک معنایی نداشته و این کمپانی در مجموع عملکرد خوبی دارد.


لینکلن (Lincoln)

بهترین خدمات پس از فروش برای کدام خودروسازان است؟

کمپانی لینکن برای برخی از محصولات خود بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش را در نظر گرفته است. این خودروسازِ آمریکایی در ابتدا برای محصولات خود گارانتی ۴ ساله و یا محدویت پیمایش ۵۰ هزار مایلی را در نظر گرفته است.

گارانتی پیشرانه، گیربکس، دیفرانسیل و… محصولات لینکلن، به مدت ۶ سال و یا با محدویت پیمایشی ۷۰ هزار مایل است. خدمات و پوشش گارانتی لینکلن در جاده‌ها؛ حتی پس از اتمام گارانتی محصولاتِ آن تمام نشده و صاحبان اتومبیل‌های کمپانی لینکلن باز هم می‌توانند از خدماتِ این کمپانی استفاده کنند.


تسلا (Tesla)

بهترین خدمات پس از فروش برای کدام خودروسازان است؟

تسلا یکی از مدرن‌ترین خودروسازان جهان است. این کمپانی آمریکایی هم بهترین خدمات پس از فروش و گارانتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اتومبیل‌های برقی تسلا به مدت ۴ سال و یا با محدود پیمایش ۵۰ هزار مایل گارانتی شده‌اند.

گارانتی پیشرانه برقی، گیربکس، دیفرانسیل، باتری و… محصولات تسلا ۸ سال و بدون توجه به میزانِ مسافت پیموده شده است. این کمپانی به دلیل قابلیت رانندگی خودکار و برقی بودن محصولات خود، هیچ گارانتی برای رنگ، خوردگی و.. بدنه محصولات خود ارائه نداده است.

گارانتی و خدمات جاده‌ای تسلا به مدت ۴ سال و یا با محدودیت پیمایش ۵۰ هزار مایل است. ولی اگر شما جزء افراد مشهور باشید؛ قطعاً تسلا برای جلب رضایت شما برنامه‌های فراوانی داشته و مدت زمان گارانتی و نوع پوشش خدمات خود را تغییر خواهد داد.


اینفینیتی (infiniti)

بهترین خدمات پس از فروش برای کدام خودروسازان است؟

برند لوکس اینفینیتی به عنوان یکی از قدرتمندترین خودروسازانِ جهان در لیست ما حضور داشته و خدمات خوبی به مشتریانِ خود ارائه می‌دهد. اینفینیتی به مدت ۴ سال و یا با محدویت پیمایش ۶۰ هزار مایل محصولات خود را گارانتی کرده است.

گارانتی پیشرانه، گیربکس، دیفرانسیل و… محصولات اینفینیتی هم به مدت ۶ سال و یا با محدویت پیمایش ۷۰ هزار مایل است. گارانتی استهلاک رنگ، خوردگی و… محصولات اینفینیتی به مدت ۷ سال و بدون محدویتِ مقدارِ مسافتِ پیموده شده است.

همچنین کمپانی اینفینیتی به مدت ۴ سال و بدون توجه به میزان مسافت پیموده شده؛ به ارائه خدمات جاده‌ای پرداخته و از این نظر یکی از بهترین ارائه دهندگانِ خدمات جاده‌ای است.


جگوار (Jaguar)

بهترین خدمات پس از فروش برای کدام خودروسازان است؟

کمپانی جگوار شهرت خود را مدیون طراحی و ساخت اتومبیل‌های اسپرت و پرقدرتی است که اغلب در فیلم‌های سینمایی قدیمی و کلاسیک هالیوودی شاهد تردد آن‌ها هستیم. جگوار نیز یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات پس از فروش بوده و مشتریانِ خود را ناامید نخواهد کرد.

این کمپانی تمام محصولات خود را به مدت ۵ سال و یا با محدویت پیمایش ۶۰ هزار مایلی گارانتی کرده است. پیشرانه، گیربکس، دیفرانسیل و… به مدت ۵ سال و یا با محدویت پیمایش ۶۰ هزار مایل تحت پوشش گارانتی کمپانی جگوار است.

جگوار تمام محصولات خود را به مدت ۶ سال و بدون توجه به مسافت پیموده شده تحت پوشش گارانتی استهلاک رنگ، خوردگی و… قرار داده است.

خدمات جاده‌ای جگوار هم به مدت ۵ سال و یا با محدویت پیمایش ۶۰ هزار مایل در خدمت شما خواهد بود. در مجموع باید گفت که جگوار یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات پس از فروش در جهان است.


میتسوبیشی (Mitsubishi)

بهترین خدمات پس از فروش برای کدام خودروسازان است؟

میتسوبیشی هم در لیست ما حضور دارد. مدیران این خودروسازِ ژاپنی تمام محصولاتِ خود را به مدت ۵ سال و یا با محدویت پیمایش ۶۰ هزار مایل گارانتی کرده‌اند. پیشرانه، گیربکس، دیفرانسیل و… محصولات میتسوبیشی هم به مدت ۱۰ سال و یا با محدویت پیمایش ۱۰۰ هزار مایل تحت پوشش خدمات پس از فروش هستند.

علاوه بر این کمپانی میتسوبیشی به مدت ۷ سال و یا با محدویت پیمایش ۱۰۰ هزار مایل محصولات خود را از نظر استهلاک رنگ، خوردگی و… گارانتی کرده است. به غیر از این‌ها باید توجه کرد که صاحبان محصولات میتسوبیشی به مدت ۵ سال و بدون محدویتِ مسافتِ پیموده شده می‌توانند از خدمات جاده‌ای میتسوبیشی بهره‌مند شوند.


جنسیس (Genesis)

بهترین خدمات پس از فروش برای کدام خودروسازان است؟

جنسیس هم در لیست ما حضور دارد. این کمپانی محصولات خود را به مدت ۵ سال و یا با محدویت پیمایش ۶۰ هزار مایل گارانتی کرده است. پیشرانه، دیفرانسیل، گیربکس و… محصولات جنسیس هم به مدت ۱۰ سال و یا با محدویت پیمایش ۱۰۰ هزار مایل گارانتی شده‌اند.

جنسیس به مدت ۷ سال و بدون توجه به مسافت پیموده شده؛ محصولات خود را از نظر استهلاک رنگ، خوردگی و… گارانتی کرده و مشتریان جنسیس به مدت ۵ سال و بدون توجه به مسافت پیموده شده می‌توانند از خدمات جاده‌ای جنسیس استفاده کنند.


هیوندای (Hyundai)

بهترین خدمات پس از فروش برای کدام خودروسازان است؟

هیوندای به عنوان یک تولیدکننده اقتصادی در رتبه دومِ لیست ما قرار دارد. هیوندای خدمات و گارانتی خود را مشابه با کمپانی جنسیس در نظر گرفته و تنها در برخی از جزئیات با برند لوکسِ خود مشترک نیست. گارانتی اصلی هیوندای ۵ سال و یا با محدویت پیمایش ۶۰ هزار مایل است.

پیشرانه، گیربکس، دیفرانسیل و… هیوندای هم به مدت ۱۰ سال و یا با محدویت ۱۰۰ هزار مایل گارانتی شده‌اند. محصولات هیوندای به مدت ۷ سال و بدون محدویتِ پیمایش از نظر استهلاکِ رنگ، خوردگی و… گارانتی هستند. همچنین به مدت ۵ سال و بدون توجه به میزان مسافت پیموده شده با محصولات هیوندای، می‌توان از خدمات جاده‌ای کره‌ای‌ها بهره‌مند شد.


فولکس‌واگن (Volkswagen)

بهترین خدمات پس از فروش برای کدام خودروسازان است؟

بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش را فولکس‌واگن ارائه می‌دهد. گارانتی اصلی این کمپانی ۶ سال و یا با محدویت پیمایش ۷۲ هزار مایل است.

فولکس‌واگن پیشرانه، دیفرانسیل، گیربکس و… محصولات خود را به مدت ۶ سال و یا با محدویت ۷۲ هزار مایل گارانتی کرده و بدنه آن‌ها را به مدت ۷ سال و یا با محدویت ۱۰۰ هزار مایل در برابر استهلاک رنگ، خوردگی و… گارانتی می‌کند.

خدمات جاده‌ای فولکس هم به مدت ۳ سال و یا با محدویت ۳۶ هزار مایل از شما استقبال خواهد کرد. در مجموع باید گفت که فولکس‌واگن بهترین گارانتی ممکن را برای مشتریان خود در نظر گرفته و خیال آن‌ها را راحت کرده است.

منبع: hotcars

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *