آنالیز گل‌های آقای گل‌ لیگ؛ 6 قدم برای 6 گل!


گراف گل‌های شهریار مغانلو نشان می‌دهد، او در محوطه جریمه خطرناک است و هر شش گلش را از حوالی محوطه شش قدم زده است.

به گزارش وبسایت نود، با گذشت ده هفته از لیگ نوزدهم، صدرجدول گلزنان یک مهمان ناخوانده دارد. شهریار مغانلو که فصل قبل در لیگ یک بازی می‌کرد، این فصل برای پیکان شش گل زده است. مغانلوی بلندقامت متخصص ضربات ایستگاهی است. البته او فقط یک گل با ضربه سر زد و پنج گل دیگرش را با پا زده است.

هر چند که 4 گل از این پنج گل به لطف ضربات پنالتی بود. مغانلو دو پنالتی اولش را به سمت چپ زد و گل شد. پنالتی سومش را هم به همان نقطه زد که این بار حامد لک دست او را خواند و تشخیص درستی داشت، اما روی ریباند همان ضربه مغانلو گل زد. مغانلو که فقط در هفته‌های زوج گل زده، در هفته هشتم باز هم پشت پنالتی قرار گرفت که این بار برخلاف مسیر دروازه‌بان به سمت راست زد و گل شد. دیگر گل شهریار مغانلو هم با شیرجه‌ای تماشایی و با پا زده شد. 

گراف مبدا هر 6 شوت شهریار مغانلو که گل شد، نزدیک به هم بود و در حوالی محوطه شش قدم.

پیکان هنوز با تیم‌های مدعی مانند استقلال، تراکتور و سپاهان بازی نکرده و شهریار مغانلو می‌تواند در این بازی‌های حساس خودش را بیشتر نشان دهد. بازیکنی که در لیست دوم ویلموتس هم حضور داشت. مغانلو می‌تواند به شگفتی‌سازی‌اش ادامه دهد؛ البته اگر در ادامه به جز ضربات پنالتی، در جریان بازی هم بیشتر گل بزند.

14001

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *